کد خبر : 2062076 | 24 مرداد 1403 ساعت 12:00 | 17.3K بازدید | 19 دیدگاه

حمله لورکوزن به مدیر بایرن: دیگر مذاکره نمی‌کنیم!

فرناندو کارو، مدیر بایرلورکوزن، به شدت از مکس ایبرل و بایرن مونیخ عصبانی است و اعلام کرد که حاضر به مذاکره با او نیست.

حمله لورکوزن به مدیر بایرن: دیگر مذاکره نمی‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ در طول چند هفته اخیر در تلاش بوده‌اند که بتوانند بازیکنان مدنظر این باشگاه و همچنین ونسان کمپانی به عنوان سرمربی جدید این تیم را هرچه زودتر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند و تیم‌شان را برای فصل آینده در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا تقویت کنند.

یکی از بازیکنانی که به اهداف اصلی بایرن در این پنجره تابستانی تبدیل شده، جاناتان تاه است که از مهره‌های کلیدی و ارزشمند ژابی آلونسو در ترکیب بایرلورکوزن است، نقش مهمی را در قهرمانی فصل گذشته این تیم ایفا کرد و خودش هم مایل است که برای ادامه فوتبالش راهی بایرن مونیخ شود.

رسانه‌های آلمانی خبر داده بودند که مذاکرات در چند هفته اخیر به خوبی پیش رفته و انتظار می‌رفت که این قرارداد به زودی امضا شود اما حالا کارو اظهارات تندی را علیه ایبرل مطرح کرده است. او در گفتگو با نشریه کیکر در این باره اظهار داشت: «من خیلی به مکس ایبرل فکر نمی‌کنم، اصلا به او فکر نمی‌کنم! هیچ مذاکره‌ای هم با او ندارم.»

کیکر مدعی شده است که دلیل عصبانیت و حمله کارو به ایبرل این است که آنها برای انتقال تاه به توافق رسیده بودند اما بایرن تصمیم گرفت که به توافق عمل نکند و همین ناراحتی لورکوزن را به دنبال داشته است. بایرن در تلاش است که این بازیکن را با قیمتی بسیار کمتر به خدمت بگیرد اما لورکوزن ترجیح می‌دهد که ریسک از دست دادن این بازیکن به صورت رایگان در پنجره تابستانی سال آینده را بپذیرد اما او را با چنین قیمتی به رقیب مستقیمش واگذار نکند.

دیدگاه‌ها