کد خبر : 2062074 | 24 مرداد 1403 ساعت 11:58 | 12K بازدید | 14 دیدگاه

وضعیت بودجه ما سوزناک است!

جایزه ۴ میلیاردی برای طلایی‌های پارالمپیک

سرپرست کاروان ورزش ایران در بازی‌های پارالمپیک پاریس ضمن تشریح وضعیت تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از بازی‌ها گفت: وضعیت فعلی بودجه برای این رویداد سوزناک است.

جایزه ۴ میلیاردی برای طلایی‌های پارالمپیک

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد پولادگر سرپرست کاروان ورزش ایران در بازی‌های پارالمپیک امروز در نشست خبری که در محل کمیته برگزار شد در مورد آخرین وضعیت این کاروان برای اعزام به پاریس توضیح داد.

نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک در ادامه در مورد پاداش پای سکوی ورزشکاران توضیح داد و گفت: پاداش به تامین منابع مالی بستگی دارد و میزان آن رقم استانداردی نیست. البته هنوز منابع مالی را به طور کامل تامین نکرده‌ایم، با این حال رقمی مشخص شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس برای مدال آوران طلا در بازی‌های پارالمپیک ۴ میلیارد تومان‌ در نظر گرفته شده است، مدال آوران نقره یک و نیم میلیارد دریافت می‌کنند و به مدال آوران برنز هم یک میلیارد اهدا می‌شود. پاداش مدال‌آوران تیمی ۷۵ درصد پاداش تعیین شده برای رشته‌های انفرادی است.

وی تصریح کرد: همچنین اعصای کادر فنی هم ۷۰ درصد پاداش را دریافت می‌کنند، ۳۰ درصد بقیه به آداب و رفتار و عملکرد آنها بستگی دارد چراکه برای مان اهمیت دارد.

پولادگر تاکید کرد: در میان ورزشکاران کاروان سید محمدرضا میرشفیعی تنها جانبازی است که با ۵۱ سال، مسن‌ترین ورزشکار ترکیب هم به حساب می‌آید، وی همراه با تاجر صفرزاده پرچمداران ایران در مراسم افتتاحیه هستند.

سرپرست کاروان ورزش همچنین با تاکید بر اهمیت عملکرد معنوی ورزشکاران در پاریس و برخورد و رفتار آنها گفت: علاوه بر پاداش تعیین‌شده، به ورزشکارانی که رفتارهای شایسته‌ای داشته باشند، ۲۵ درصد پاداش تعیین شده برای مدالشان، به عنوان تشویق نیز اهدا می‌شود.

پولادگر در ادامه در بخش پرسش و پاسخ خبرنگاران در مورد بودجه تخصیصی به این کمیته گفت: وضعیت سوزناک است، تا کنون ۳۳ درصد دریافتی داشتیم اما قول داده شده تا هفته آینده ۹۶ درصد دریافتی داشته باشیم و در واقع به این امید پاداش‌ها را تعیین واعلام کرده‌ایم.

دیدگاه‌ها