کد خبر : 2062062 | 24 مرداد 1403 ساعت 11:10 | 20.1K بازدید | 46 دیدگاه

مورینیو: اگر بگذارند قهرمان اروپا می‌شوم

ژوزه مورینیو از ناکامی فنرباغچه در حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ناراضی است.

مورینیو: اگر بگذارند قهرمان اروپا می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، فنرباغچه شب گذشته در دیدار پلی آف برگزار شده برای صعود به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی لیل به میدان رفت و با تساوی ۱-۱ برابر این تیم متوقف شد تا در مجموع با نتیجه ۲-۳ مقابل این حریف شکست خورده باشد و فرصت حضور در مرحله گروهی این مسابقات را از دست بدهد.

این بازی بسیار جنجالی دنبال شد. فنرباغچه با گل به خودی که در دقیقه اول وقت‌های تلف شده پایان بازی به ثمر رسید از حریف پیش افتاد، اما جاناتان دیوید روی یک ضربه پنالتی که از سوی کمک داور ویدیویی اعلام شد در دقیقه ۱۱۸ دروازه حریف را باز کرد و موفق شد باعث صعود تیمش به لیگ قهرمانان اروپا شود.

2067838

مورینیو پس از پایان این بازی بسیار عصبانی و ناراحت بود و طبق معمول همیشه صحبت‌هایی را علیه تصمیمات داوری مطرح کرد اما سعی کرد حاشیه زیادی ایجاد نکند و تاکید داشت که به دلیل نگرانی از محرومیت نمی‌تواند نظرات واقعی‌اش را مطرح کند اما بار دیگر به تصمیمات آنتوتی تیلور در دیدار فینال لیگ اروپای ۲۰۲۳ که با رم در آن حضور داشت اشاره کرد.

این مربی پرتغالی در این باره به خبرنگاران گفت: «ما هرگز نمی‌توانستیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم. هرگز. اما حالا به لیگ اروپا خواهیم رفت و در لیگ اروپا... اگر... اگر... دوست ندارم جمله را تمام کنم. ترجیح می‌دهم روی همین اگرها بمانم. ما می‌توانیم در این لیگ قهرمان شویم.

اگر دوست دارید بقیه این اگرها و جمله من را بدانید، شما را دعوت می‌کنم که بازی رم برابر سویا را در دیدار فینال رقابت‌های لیگ اروپا در فصل ۲۳-۲۰۲۲ تماشا کنید و خودتان متوجه خواهید شد. نمی‎‌خواهم پس از این اگر حرف دیگری بزنم.»

دیدگاه‌ها