کد خبر : 2062056 | 24 مرداد 1403 ساعت 10:43 | 36.9K بازدید | 76 دیدگاه

شب مهم آنچلوتی: جاودانگی در تاریخ رئال!

کارلو آنچلوتی با قهرمانی در سوپر جام اروپا این فرصت را خواهد داشت که به صورت مشترک به پرافتخارترین سرمربی تاریخ رئال مادرید تبدیل شود.

شب مهم آنچلوتی: جاودانگی در تاریخ رئال!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار فینال رقابت‌های سوپر جام فوتبال اروپا قرار است در شهر ورشوی لهستان مقابل آتالانتا که قهرمانی لیگ اروپا را به دست آورده است به میدان برود و بازیکنان این تیم تمام تلاش‌شان را برای کسب اولین عنوان قهرمانی فصل جدید به کار خواهند گرفت.

آنچلوتی فصل گذشته موفق شد قهرمانی در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را برای تیمش به ارمغان بیاورد و بار دیگر توانایی‌هایش را به عنوان یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال به اثبات برساند و حالا مصمم است که این افتخارآفرینی را در فصل جدید هم تکرار کند و روزهای خوبی را در سانتیاگو برنابئو رقم بزند.

این مربی ایتالیایی در فصل گذشته و با کسب عنوان قهرمانی در لالیگا توانست از رکورد زین الدین زیدان با یازده جام در رئال عبور کند و حالا در آستانه کسب چهاردهمین جام به عنوان سرمربی رئال قرار دارد که باعث می‌شود به صورت مشترک با میگل مونیوز به جایگاه پرافتخارترین مربی تاریخ این باشگاه دست پیدا کند.

این اتفاق بسیار ارزشمندی است و باعث خواهد شد که نام آنچلوتی در تاریخ رئال برای همیشه جاودانه شود و به نظر می‌رسد که او تمام تلاشش را به کار گرفته است تا بتواند این رکورد را به نام خودش به ثبت برساند و حتی امیدوار است که در فصل آینده با کسب جام‌های بیشتر برای این تیم به تنهایی در این جایگاه قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها