کد خبر : 2062055 | 24 مرداد 1403 ساعت 10:41 | 8.4K بازدید | 3 دیدگاه

برای ولاسکو خوشحالم، سال‌ها منتظر این طلا بودیم

یک مربی معروف ایتالیایی تمجید ویژه‌‌ای از خولیو ولاسکو انجام داده است.

برای ولاسکو خوشحالم، سال‌ها منتظر این طلا بودیم

به گزارش "ورزش سه"، ساندرو کامپانا، مربی مشهور واترپولو اظهار نظر جالبی درباره خولیو ولاسکو انجام داده است. این مربی واترپلو در مورد همکار والیبالی خود گفت: "خولیو در عرض چند ماه توانست بهترین نتیجه را از یک گروه قوی اما بدون پیروزی در بازی‌ها بگیرد. او توانست نماد خود را به شکلی ارزشمند جلوه دهد و مطمئن شود که بقیه او را دنبال می‌کنند.

کسب طلای تیم المپیک طعم خاصی دارد و باعث ایجاد احساسات بیشتری می‌شود. گویی یک تیم ملی چیزی فراتر از افرادی است که شاید حتی فوق‌العاده باشند؛ این تیم نماینده کشور است. در یک گروه برای برنده شدن، روابط مختلفی به میان می‌آید. می‌توان گفت روابط بسیاری وارد بازی می‌شود، چرا که برای موفقیت در یک بازی تنها، نیاز به یک سازماندهی کلی است؛ این تنها راهی است که یک تیم ملی می‌تواند کار کند. خوشحالم که تیم والیبال به این پیروزی دست یافت، زیرا این ورزشی است که سال‌ها شایسته کسب طلا بوده و مدت‌ها تلاش کرده تا تابوها را بشکند و به دستاوردی بزرگ برسد.

من به ویژه برای خولیو ولاسکو خوشحالم، زیرا او با بازگشت به نیمکت آتزوری، بلافاصله تمام ارزش خود را نشان داد و توانست تیم را به موفقیت برساند.

دیدگاه‌ها