کد خبر : 2062053 | 24 مرداد 1403 ساعت 10:34 | 28.3K بازدید | 23 دیدگاه

شادی عجیب ستاره یونایتد از خریدهای جدید

آندره اونانا تصاویر جالبی از خوشحالی‌اش پس از پیوستن ماتیس دی‌لیخت و نصیر مزراوی به منچستریونایتد منتشر کرد.

شادی عجیب ستاره یونایتد از خریدهای جدید

به گزارش "ورزش سه"، مدیران منچستریونایتد در چند هفته اخیر به صورت جدی در تلاش بودند تا مذاکرات با بایرن مونیخ برای به خدمت گرفتن دی‌لیخت و مزراوی را به نتیجه برسانند و بتوانند این دو ستاره را به ترکیب این تیم برای رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر انگلیس اضافه کنند.

اریک تن‌هاخ پیش از این تجربه کار با هر دو ستاره را در زمان حضور در آژاکس داشت و مایل بود که بتواند بار دیگر و این بار در اولدترافورد با آنها همکاری کند و در نهایت هم به این خواسته رسید ولی به نظر می‌رسد که او تنها کسی در این باشگاه نیست که از نهایی شدن این انتقال خیلی خوشحال است.

آندره اونانا که او هم پیش از این سابقه بازی در کنار این دو بازیکن را در زمان حضورش در آژاکس داشته با انتشار ویدیویی در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام پس از اعلام رسمی خبر پیوستن این دو ستاره به یونایتد شادی و خوشحالی‌اش را با رقص و پایکوبی به نمایش گذاشت تا مشخص شود که مشتاق بازی در کنار این دو بازیکن است.

دی‌لیخت و مزراوی در واقع چهارمین و پنجمین بازیکنی هستند که سابقه بازی در آژاکس را داشته‌اند و حالا قرار است با پیراهن منچستریونایتد به میدان بروند. پیش از آنها هم لیساندرو مارتینز، آنتونی و اونانا به جمع شیاطین سرخ اضافه شده بودند.

2067940
2067941

دیدگاه‌ها