کد خبر : 2062049 | 24 مرداد 1403 ساعت 10:07 | 29.8K بازدید | 29 دیدگاه

ستاره جنجالی به دنبال جدایی: مقصد پی‌اس‌جی!

جیدون سانچو مایل است منچستریونایتد را ترک کند و از فصل آینده پیراهن پاری سن ژرمن را به تن داشته باشد.

ستاره جنجالی به دنبال جدایی: مقصد پی‌اس‌جی!

به گزارش "ورزش سه"، سانچو پس از درگیری‌های شدید فصل گذشته با اریک تن‌هاخ که باعث شد حتی از حضور در تمرینات و سالن غذاخوری بازیکنان منچستریونایتد منع شود، در نیم فصل دوم راهی دورتموند شد و با درخشش در این تیم حتی به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کرد.

او حالا بار دیگر به اولدترافورد برگشته و سرمربی هلندی یونایتد در روزهای اخیر بارها اعلام کرده بود که روی او حساب می‌کند و این بازیکن مهره‌ای کلیدی در برنامه‌های او برای فصل آینده خواهد بود. با این حال، شروع دوباره او در این فصل هم چندان درخشان نبوده و همین باعث شده است که شایعات درباره جدایی او از این باشگاه جدی‌تر شود.

چند باشگاه بزرگ اروپایی در طول چند هفته گذشته شرایط این ستاره انگلیسی را زیر نظر داشتند که جدی‌ترین آنها پاری سن ژرمن است. حالا رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند که او هم تمایل زیادی به ترک یونایتد و دیگر برای کار در این تیم راحت نیست و دوست دارد که تجربه بازی در لیگ فرانسه و تحت هدایت لوئیس انریکه را به دست آورد.

با این حال، نهایی شدن این انتقال بستگی به توافق این دو باشگاه دارد. یونایتد خواهان دریافت ۶۰ میلیون یورو برای این بازیکن است، اما مدیران پی‌اس‌جی امیدوار هستند که بتوانند او را با قیمتی کمتر به دست آورند و مذاکرات همچنان بین دو طرف ادامه دارد. سانچو آماده است تا به محض توافق نهایی راهی پاریس شود و قراردادش را با این باشگاه به امضا برساند.

دیدگاه‌ها