کد خبر : 2062048 | 24 مرداد 1403 ساعت 10:03 | 80.3K بازدید | 27 دیدگاه

ستاره ژاپن: تغییر چهره بعد از خداحافظی موقت

یوجی نیشیدا، ستاره تیم ملی والیبال ژاپن، بعد از المپیک تغییر چهره داده است.

ستاره ژاپن: تغییر چهره بعد از خداحافظی موقت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ژاپن در المپیک پاریس با نمایشی خیره‌کننده نزدیک بود شگفتی بزرگی خلق کند. آن‌ها در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تیم قدرتمند ایتالیا قرار گرفتند و موفق شدند دو ست ابتدایی را به سود خود به پایان برسانند. حتی در ست سوم نیز تا امتیاز ۲۴-۲۱ پیش افتادند، اما بازگشت فوق‌العاده ایتالیا باعث شد ژاپنی‌ها فرصت صعود به نیمه نهایی را از دست بدهند و حسرت رسیدن به مراحل بالاتر در دل سامورایی‌ها باقی بماند.

پس از پایان رقابت‌های المپیک، یوجی نیشیدا، ستاره تیم ملی والیبال ژاپن، اعلام کرد که قصد دارد فعلاً از بازی‌های ملی بازنشسته شود. او تصریح کرد که برای مدتی به تیم ملی کشورش ملحق نخواهد شد و تصمیم گرفته است مدتی فقط به فعالیت‌های باشگاهی خود بپردازد. این خبر شوک بزرگی برای هواداران ژاپنی بود که به درخشش نیشیدا در آینده امید داشتند.

2067930

یوجی نیشیدا پس از این تصمیم، ظاهر خود را نیز تغییر داده و با رنگ موی جدیدی دیده شده است. این ستاره محبوب حالا با انگیزه‌های تازه‌ای به رقابت‌های باشگاهی در کشورش بازخواهد گشت و امیدوار است در این عرصه نیز موفقیت‌های بیشتری کسب کند. هواداران والیبال ژاپن با وجود تصمیم نیشیدا برای دوری از بازی‌های ملی، همچنان از او حمایت کرده و امیدوارند بعد از یک مدت استراحت دوباره به تیم ملی برگردد.

دیدگاه‌ها