کد خبر : 2062047 | 24 مرداد 1403 ساعت 10:01 | 14.8K بازدید | 9 دیدگاه

مقاومت ستاره بایرن: خبری از جدایی نیست

لئون گورتسکا قصد ندارد برابر خواسته مدیران بایرن مونیخ تسلیم شود و به حضور در این باشگاه ادامه خواهد داد.

مقاومت ستاره بایرن: خبری از جدایی نیست

به گزارش "ورزش سه"، گورتسکا روزهای خوبی را در مونیخ سپری نمی‌کند و فشارها روی او برای ترک بایرن بسیار زیاد به نظر می‌رسد، اما او همچنان با تمام توان و قدرتش در تمرینات این تیم شرکت می‌کند و در تلاش است تا نشان دهد که هنوز هم توانایی درخشش در ترکیب این تیم را دارد.

بسیاری از رسانه‌های آلمانی در چند هفته اخیر اعلام کرده بودند که مدیران بایرن به این بازیکن خبر داده‌اند که تمایلی برای استفاده از او در ترکیب این تیم در فصل آینده ندارند و بهتر است که به فکر جدایی از این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو باشد اما چنین اتفاقی رخ نداد.

2060615

این ستاره آلمانی هیچ تصمیمی برای ترک بایرن ندارد و مایل است که تا پایان مهلت قراردادش در تابستان ۲۰۲۶ به حضورش در این باشگاه ادامه دهد و در تلاش است تا خودش را به ونسان کمپانی به عنوان سرمربی جدید این تیم اثبات کند تا بار دیگر در ترکیب این تیم به میدان برود.

با وجود این واقعیت که او در دیدار دوستانه برابر تاتنهام حتی یک دقیقه هم در ترکیب بایرن مونیخ به میدان نرفت اما خونسردی‌اش را حفظ کرده و معتقد است که توانایی رقابت برای پست بازیکن شماره هشت در ترکیب مربی جوان این تیم را دارد. گفته می‌شود که گورتسکا معتقد است که شرایط با شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان برایش فرق خواهد کرد و او می‌تواند همه چیز را مطابق خواسته‌هایش پیش ببرد و ارزشش را در بایرن ثابت کند.

دیدگاه‌ها