کد خبر : 2062045 | 24 مرداد 1403 ساعت 09:43 | 25.9K بازدید | 9 دیدگاه

فوق ستاره طلایی المپیک: یک شهر عاشقت هستند

اروین انگاپت از قهرمانی با فرانسه در المپیک هیجان‌زده است.

فوق ستاره طلایی المپیک: یک شهر عاشقت هستند

به گزارش "ورزش سه"، اروین انگاپت، قهرمان دوگانه المپیک و ستاره تیم والیبال فرانسه، پس از کسب مدال طلای بازی‌های المپیک، روز شنبه به شهر پواتیه بازگشت. حدود سی نفر از طرفداران او در میدان شهر جمع شده بودند تا پیروزی او را جشن بگیرند.

این والیبالیست که مدال طلا را بر گردن خود داشت، اواخر بعد از ظهر دوشنبه وارد ایستگاه پواتیه شد. حدود سی نفر برای استقبال از او حاضر بودند و پیروزی‌اش را با او جشن گرفتند. انگاپت، که هنوز از شادی پیروزی خود سرشار بود، گفت: "من فوق‌العاده خوشحالم. ما در پاریس یک تجربه منحصربه‌فرد داشتیم. محیط مسابقات فوق‌العاده بود." او که نتوانسته بود اولین قهرمانی المپیک خود را با خانواده‌اش جشن بگیرد، این بار موفق شد آن را با همسر، فرزندان و مادرش به اشتراک بگذارد و اضافه کرد: "بسیار خوشحالم که مدال را به خانه پواتیه آورده‌ام!"

در میدان پواتیه، انگاپت حدود ده دقیقه وقت گذاشت تا به طرفدارانش امضا بدهد و با آن‌ها عکس بگیرد. سلین، یکی از هواداران پرشور والیبال و ساکن پواتیه، از دیدار با انگاپت بسیار خوشحال بود و گفت: "او فوق‌العاده است. نه فقط به عنوان یک بازیکن، بلکه به عنوان فردی که حال و هوای خاصی ایجاد می‌کند." او که سال‌هاست انگاپت را دنبال می‌کند، از دیدن قهرمانش در شهر خود احساس شعف کرد.

مانند تماشاگرانی که باید پس از المپیک به زندگی عادی بازگردند، این ورزشکار نیز به زندگی روزمره خود بازخواهد گشت. انگاپت در این‌ باره گفت: "بازگشت به آرامش عجیب، اما لازم است." او افزود: "امشب در پواتیه یک مراسم دیگر داریم، سپس استراحت می‌کنم، چون قبلاً دو مراسم دیگر هم بوده است." انگاپت قصد دارد پس از کمی استراحت و لذت بردن از تابستان، آماده فصل جدید والیبال شود.

دیدگاه‌ها