کد خبر : 2062043 | 24 مرداد 1403 ساعت 09:40 | 36K بازدید | 21 دیدگاه

فلیک دست به کار شد: تماس با ستاره سابق اینتر

هانسی فلیک تماس‌هایی با ایوان پریشیچ برای پیوستن به بارسلونا داشته است.

فلیک دست به کار شد: تماس با ستاره سابق اینتر

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک قرار است در رقابت‌های فصل آینده لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی جدید بارسلونا و جانشین ژاوی روی نیمکت این تیم بنشیند و در تلاش است تا بهترین شرایط ممکن را برای نتیجه‌گیری با این تیم فراهم کند و بازیکنان مدنظرش را به خدمت بگیرد.

مشکلات مالی بارسلونا در چند هفته اخیر بیش از هر زمان دیگری جدی شده و حتی بسیاری از منابع نزدیک به این باشگاه معتقد هستند که این احتمال وجود دارد که آنها نتوانند در چارچوب قوانین فرپلی مالی تعیین شده از سوی لالیگا عمل کنند و خطر ثبت نشدن قرارداد تعدادی از بازیکنان‌شان آنها را تهدید خواهد کرد.

این به هیچ وجه خبر خوبی برای سرمربی آلمانی این تیم نیست و حالا به نظر می‌رسد که او خودش هم شخصا دست به کار شده تا بتواند بازیکنان مدنظرش را با کمترین قیمت به بارسا منتقل کند. رسانه‌های معتبر کروات در چند ساعت اخیر از تماس‌های او با ایوان پریشیچ خبر داده‌اند.

این بازیکن پس از پایان مهلت قراردادش با تاتنهام تصمیم گرفت به فوتبال کرواسی برگردد و پیراهن هایدوک اشپلیت را به تن کرد، اما اخیرا با جنارو گتوزو به مشکل خورده و از تمرینات این تیم کنار گذاشته شده است. او حالا این فرصت را دارد که به عنوان بازیکن ازاد و به صورت رایگان راهی بارسلونا شود و فلیک علاقه زیادی به همکاری با او در این تیم دارد و باید دید که شرایط برای انجام این انتقال در چند روز پیش رو به چه شکل پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها