کد خبر : 2062039 | 24 مرداد 1403 ساعت 09:21 | 45.2K بازدید | 33 دیدگاه

ستاره رئال شوکه شد: هنوز نمی‌دانم چه شده است!

ادواردو کاماوینگا با انتشار پیامی به مصدومیتش در تمرینات رئال مادرید واکنش نشان داد.

ستاره رئال شوکه شد: هنوز نمی‌دانم چه شده است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار سوپر جام فوتبال اروپا که قرار است به میزبانی کشور لهستان در شهر ورشو برگزار شود روبروی آتالانتا به میدان خواهد رفت و امیدوار است که بتواند اولین جام قهرمانی این فصل را با درخشش ستاره‌هایش به دست آورد.

اما اتفاق مهمی که هواداران و بازیکنان و البته کادر فنی و مدیریتی رئال را در شوک فرو برد، مربوط به مصدومیت ادواردو کاماوینگا در تمرینات روز گذشته این تیم بود. شرایط بد او باعث شد که بسیاری نگران پارگی رباط صلیبی باشند، اما این موضوع خیلی زود رد شد اما مشخص است که مصدومیت او جدی خواهد بود و مشخص نیست که چه مدت قادر به همراهی تیمش در مسابقات نیست.

این ستاره فرانسوی با انتشار پیامی در یکی از شبکه‌های اجتماعی برای دوستانش نوشت: «بله، کمی درد دارم. زانویم است اما هنوز نمی‌دانم چه شده! فردا صبح آزمایشاتی انجام خواهم داد. از همه کسانی که نگران شدند ممنونم. تصمیم گرفتم پیامی گروهی منتشر کنم تا با پیام‌های دیگر بمباران نشوم، چون در غیر این صورت نمی‌توانستم پاسخ همه را بدهم.»

رئال امیدوار است که مصدومیت این بازیکن خیلی جدی نباشد و او بتواند پس از طی کردن روند درمانی کوتاه مدت بار دیگر در اختیار کادر فنی این تیم قرار بگیرد و در رقابت‌های فصل جدید لالیگا به میدان برود.

دیدگاه‌ها