کد خبر : 2062038 | 24 مرداد 1403 ساعت 09:13 | 17.1K بازدید | 7 دیدگاه

فدراسیون جهانی والیبال: این ستاره قوی‌تر برمی‌گردد

فدراسیون جهانی والیبال پست جالبی را درباره یوکی شیکاوا به اشتراک گذاشت.

فدراسیون جهانی والیبال: این ستاره قوی‌تر برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ژاپن در المپیک پاریس، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم قدرتمند ایتالیا رفت و تا آستانه خلق یک شگفتی بزرگ پیش رفت. با وجود اینکه ژاپنی‌ها دو بر صفر هم‌پیش افتادند، اما شاگردان فیلیپ بلین نتوانستند این برتری را حفظ کنند و در نهایت با یک بازگشت خیره‌کننده از سوی حریف مواجه شدند. این شکست موجب شد تا ژاپن از صعود به نیمه‌نهایی باز ماند و رؤیای کسب مدال برای سامورایی‌ها از بین برود.

یکی از بازیکنان برجسته تیم ژاپن که انتظارات زیادی از او می‌رفت، یوکی ایشییکاوا بود. کاپیتان ژاپن که پیش از المپیک وعده داده بود که تیمش برای کسب مدال تلاش خواهد کرد، نتوانست در بهترین فرم خود ظاهر شود و موفق نشد تیمش را به موفقیت هدایت کند. عملکرد این بازیکن در این تورنمنت کمتر از حد انتظار بود و نتوانست در لحظات حساس بازی نقش کلیدی خود را ایفا کند.

2067924

فدراسیون جهانی والیبال پس از پایان رقابت‌های المپیک پستی در رابطه با یوکی ایشییکاوا منتشر و به انگیزه‌های بالای این بازیکن در ادامه راه دوران حرفه‌ای‌اش اشاره کرد. در این پست با عبارت "او قوی‌تر برمی‌گردد" از عزم و اراده این بازیکن برای بازگشت قدرتمندتر در آینده خبر داده شده است. این نشان می‌دهد که ایشیکاوا همچنان به عنوان یکی از مهم‌ترین چهره‌های والیبال ژاپن، برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ‌تر در مسابقات آینده تلاش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها