کد خبر : 2062035 | 24 مرداد 1403 ساعت 08:53 | 42.7K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره ایرانی شاگرد یکی از بهترین سرمربیان جهان

مبین نصری در این فصل از رقابت‌های باشگاهی زیر نظر یکی از بهترین سرمربیان جهان کار خواهد کرد.

ستاره ایرانی شاگرد یکی از بهترین سرمربیان جهان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال آلمان، که در فصل اخیر رقابت‌های ملی به عنوان پدیده‌ای بی‌چون و چرا ظاهر شد، موفق به کسب جواز حضور در المپیک پاریس تحت هدایت میخائیل وینیارسکی شد. وینیارسکی، سرمربی جوان لهستانی، تیم آلمان را در رقابت‌های نیز المپیک به شکل فوق‌العاده‌ای هدایت کرد و توانست این تیم را به مرحله حذفی المپیک برساند. تیم آلمان با وجود جوانی و کم‌تجربگی، در برابر قهرمان المپیک، یعنی تیم ملی فرانسه، نمایشی تحسین‌برانگیز ارائه داد و نزدیک بود که این تیم قدرتمند را شکست دهد، اما بازگشت فرانسه مانع از صعود آلمان به نیمه‌نهایی شد.

وینیارسکی در این مدت کوتاه توانست با عملکرد بی‌نظیرش، جایگاه خود را در میان بهترین سرمربیان والیبال جهان تثبیت کند. او با بهره‌گیری از استراتژی‌های نوآورانه و تاکتیک‌های هوشمندانه، توانست تیمی را که کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت به یکی از مدعیان جدی رقابت‌ها تبدیل کند. این موفقیت‌ها نام وینیارسکی را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سرمربیان جهان در دنیای والیبال مطرح کرده و توجه باشگاه‌های بزرگ را به خود جلب کرده است.

حالا مبین نصری، والیبالیست ایرانی که اخیراً به باشگاه زاویرچه لهستان پیوسته، قرار است در فصل جدید زیر نظر وینیارسکی به میدان برود. این همکاری می‌تواند فرصتی بی‌نظیر برای نصری باشد تا از تجربیات یکی از بهترین مربیان حال حاضر والیبال جهان بهره‌مند شود و مهارت‌های خود را در سطح بالاتری ارتقا دهد.

دیدگاه‌ها