کد خبر : 2062033 | 24 مرداد 1403 ساعت 02:16 | 12.2K بازدید | 7 دیدگاه

فونسکا: دفاعمان در حد قهرمانی سری A نیست!

پائولو فونسکا، سرمربی میلان، پس از پیروزی مقابل مونزا در جام برلوسکونی، تأکید کرد که تیمش از نظر دفاعی مشکلات زیادی دارد.

فونسکا: دفاعمان در حد قهرمانی سری A نیست!

به گزارش "ورزش سه"،‌ در دیداری که سه‌شنبه شب بین میلان و مونزا در چارچوب جام برلوسکونی برگزار شد، میلان با نتیجه ۳-۱ به پیروزی رسید. گل‌های این بازی توسط الکسیس سائلماکرز، لوکا یوویچ و تیجانی ریندرز برای میلان و دنیل مالدینی برای مونزا به ثمر رسیدند.

پس از بازی، پائولو فونسکا، سرمربی میلان، در مصاحبه‌ای به تحلیل عملکرد تیمش پرداخت. او گفت: «ما چیزهایی را در زمین دیدیم که ایده‌های بازی ما را منعکس می‌کنند، اما باید به تلاش برای پیشرفت ادامه دهیم. میلان می‌خواهد مسلط باشد و می‌خواهد توپ را در مناطق بالاتر زمین بازپس‌گیری کند. انتظار نداشتم همه چیز درست پیش برود، اما در حال حاضر نشانه‌های خوبی می‌بینیم.»

فونسکا در مورد نقاط ضعف تیمش گفت: «وقتی فشار می‌آوریم، برای تیم سخت است که به عقب برگردد. ما باید روی حرکات دفاعی خود کار کنیم. اینطور نیست که از آنچه دیدم ناراضی باشم، زیرا در ۲۰ دقیقه اول توپ به مونزا هیچ فرصتی ندادیم، اما به نظرم چند مشکل داریم که باید برطرف شوند. اگر قرار است برای قهرمانی و حضور در بالای جدول رقابت کنیم باید دفاع بهتری داشته باشیم.»

2067919

در مورد انتخاب شماره ۹ برای یوویچ، فونسکا اظهار داشت: «من یوویچ را خوب نمی‌شناختم، اما در این هفته‌ها او مرا شگفت‌زده کرد. او بازیکنی است که می‌تواند در محوطه جریمه به تیم کمک زیادی کند. از آنچه در این هفته‌ها از کار او دیده‌ام، بسیار راضی هستم و واقعاً او را دوست دارم.»

دیدگاه‌ها