کد خبر : 2062032 | 24 مرداد 1403 ساعت 08:46 | 10.6K بازدید | 101 دیدگاه

مظفری‌زاده: تکلیف پورحمیدی به‌زودی مشخص می‌شود

شخصیت تراکتور، همیشه تلاش برای قهرمانی است

مدیرعامل تراکتور می‌گوید که خوبی این تیم آن است که تبریزی‌ها بازیکن پرحاشیه‌ای ندارند.

شخصیت تراکتور، همیشه تلاش برای قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، تراکتوری که تا پای فروش نیز رفته بود، بزرگترین بمب‌های نقل و انتقالاتی امسال را منفجر کرد. با این حال به‌نظر می‌رسد چالش‌های پرهیجانی که آنها پیش از شروع فصل برای خود به‌وجود آوردند با شروع مسابقات، این تیم را تحت تاثیر قرار داده و به کانون توجه‌ تبدیل کند. تراکتور هنوز فصل شروع نشده حاشیه‌هایی دارد که هرچند برای علاقه‌مندان به این تیم جذاب است، اما قطعا می‌تواند روی عملکردشان تاثیر گذاشته و از این جهت بسیار حائز اهمیت است.

همین حالا آنها به‌جز حواشی موجود در اطراف تیم با چالش بازی بدون تماشاگر روبه‌رو هستند. بدون‌ شک اگر در اولین بازی خانگی تراکتور، گیت‌های ورزشگاه برای ورود تماشاگران آماده نشود از جذابیت بازی کاسته می‌شود و می‌تواند نقطه ضعف بزرگی باشد.

سعید مظفری‌زاده، مدیرعامل باشگاه، درباره نصب گیت در ورزشگاه خانگی این تیم به فرهیختگان گفت: «استادیوم در اختیار ما نیست، بلکه در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان است. آنها کار را انجام می‌دهند و ما هم با آنها در تماس هستیم. گیت سمت خانم‌ها آماده شده و پیمانکار قول داده است ۳۰ گیت دیگر را تا قبل از بازی هفته دوم و تا آخر همین ماه آماده کرده و تحویل دهد.»

مدیرعامل تراکتور با اشاره به پرونده بین بیرانوند و باشگاه سابقش گفت: «هم پرسپولیس و هم ما پیگیر حق و حقوق خود هستیم. هر دو باشگاه ادله و توضیحاتی ارائه دادند و مرجع تصمیم‌گیری فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت است. ما به توانمندی و سلامت‌شان اطمینان داریم. نسبت به عملکرد خود نیز اطمینان داریم و بیرانوند نیز براساس آن چیزی که بوده عمل کرده است. منتظریم تصمیم در این خصوص اعلام شود و امیدواریم رای براساس عدالت مطرح شود.»

وی درخصوص اینکه چه زمانی تکلیف پورحمیدی مشخص می‌شود، افزود: «زمان دقیق وجود ندارد، اما سعی می‌کنیم با توجه به اینکه لیگ در حال شروع شدن است در اسرع وقت درخصوص این بازیکن تعیین‌ تکلیف کنیم. در مورد پورحمیدی آن کاری را انجام می‌دهیم که به نفع باشگاه و بازیکن باشد. ما بهتر از هر کسی می‌دانیم که او برای باشگاه تراکتور زحمت کشیده و بازیکن بسیار خوب و خوش‌اخلاقی است به همین دلیل تصمیمی می‌گیریم که علاوه‌بر خیر و صلاح باشگاه به نفع این بازیکن هم باشد. بهتر است اصلا این موضوع را مطرح نکنید که ما به او اجازه نمی‌دهیم برود؛ چراکه من نمی‌توانم مسائل داخلی باشگاه و همه جزئیاتی که با این دروازه‌بان در ارتباط بودم را در اختیار رسانه‌ها قرار دهم اما بدون‌شک تصمیم درست را می‌گیریم.»

2067915

مدیرعامل باشگاه تراکتور درخصوص اینکه آیا برای جدایی قرضی پورحمیدی از تراکتور خواهان تمدید قرارداد طولانی با او شده‌اند گفت: «به هر حال وقتی قراردادی داریم، براساس آن صحبت می‌کنیم. وقتی می‌گویم به دنبال خیر و صلاح هستیم همه جوانب را در نظر گرفتم. من نسبت به جایی که کار می‌کنم حساسیت دارم و قطعا نمی‌توانم اسرار خانواده را بازگو کنم.»

سعید مظفری‌زاده با تاکید بر اینکه نسبت به بودجه باشگاه و سقف تعیین شده متعهد هستند گفت: «ما براساس سقف بودجه‌ای که داشتیم تمرکزمان روی بازیکنان داخلی بود و سعی کردیم بیشتر از بازار داخلی خرید کنیم. از این رو عمده بودجه خود را روی جذب بازیکنان خوب داخلی گذاشتیم. با این حال براساس همین بودجه تلاش کردیم بازیکن باکیفیت خارجی هم جذب کنیم. شاید حتی در مارکت داخلی بازیکنان خوب و با کیفیت دیگری وجود داشتند، مدافعان و مهاجمانی که مد‌نظر ما بودند اما در اولین قدم باید بودجه خود را در نظر بگیریم. از این رو سعی کردیم با توجه به سقفی که مجاز به هزینه هستیم بازیکن جذب کنیم. طبیعی است که خارجی‌ها را هم با توجه به همین سقف به خدمت گرفتیم.»

مدیرعامل تراکتور با اعلام اینکه آنها نگرانی بابت حواشی برخی بازیکنان از جمله بیرانوند ندارند، گفت: «خوبی تراکتور این است که ما اصلا بازیکن پرحاشیه نداریم. طی یک فصلی که به‌عنوان سرپرست در کنار تیم بودم بازیکنان حرفه‌ای، با شخصیت و دوست‌داشتنی در کنار ما بودند و چند بازیکن حرفه‌ای دیگر نیز به تیم ما اضافه شده‌اند. بازیکنانی که بزرگ هستند و تمام اصول حرفه‌ای را می‌دانند. به نظر من بیرانوند هم اصول حرفه‌ای را به خوبی می‌داند. هیچ حاشیه‌ای ندارد و بسیار ساده است. فصل قبل در کنار آنها احساس آرامش می‌کردم. این فصل هم با اضافه شدن چند بازیکن حرفه‌ای دیگر که جزء بازیکنان بزرگ لیگ محسوب می‌شوند قطعا جو تیم ما و شرایط بازیکنان از فصل قبل هم بهتر می‌شود.»

مظفری‌زاده با تاکید بر اینکه هدف آنها قهرمانی است به ما گفت: «قهرمانی اتفاقی است که در زمین فوتبال رقم می‌خورد. ما و همه تیم‌های دیگر برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم و آنچه در زمین رقم می‌خورد قهرمان را مشخص می‌کند اما در مورد جو تیم و شرایط بازیکنان به‌عنوان مدیرعامل باید بگویم که رضایت کامل دارم.»

2067917

وی ادامه داد: «تراکتور خوشبختانه هدفش در لیگ همیشه قهرمانی بوده است. تیم‌ها براساس شرایطی که دارند جایگاهی را در ابتدای فصل برای خود تعریف می‌کنند. به‌عنوان مثال خیلی از تیم‌ها به‌دنبال بقا در لیگ برتر هستند‌. برخی به میانه‌ها رضایت دارند و شاید گروهی هم به‌دنبال تک‌رقمی شدن باشند، اما برای تراکتور شرایط فرق می‌کند. شخصیت تراکتور به شکلی است که همیشه به‌دنبال قهرمانی است. درست است ما فصل قبل یا فصل پیش از آن قهرمان نشدیم اما ‌انگیزه‌ ما برای ورود به لیگ باز هم قهرمانی است و برای همین هدف تلاش می‌کنیم و قطعا تیم تراکتور و هواداران خوب این تیم به آنچه شایسته آن هستند خواهند رسید.»

مظفری‌زاده در مورد قصد مالک این باشگاه از اقدام برای فروش تراکتور گفت: «هنوز هم وضعیت تیمداری آقای زنوزی قطعی نیست. او برای اینکه تیم ضربه نخورد دستور داد کارهای تیم را پیش ببریم و این مسئولیت را برعهده من گذاشت تا بتوانم با خیال راحت امور تیم را انجام دهم و بر همین اساس جلو می‌رویم اما مسائل تیمداری زنوزی و مشکلاتی که بود، هنوز به‌طور کامل رفع و رجوع نشده است. او هنوز با استان و مقامات بومی و دولتی در رابطه با مسئله حرفه‌ای‌سازی در فوتبال در حال رایزنی است.»

وی با اشاره به اینکه مالک باشگاه هنوز هم روی اظهارات خود تاکید دارد، ادامه داد: «زنوزی از جیبش خرج می‌کند در نتیجه اگر قوانین اصلاح نشود و آن اصول حرفه‌ای‌گری در فوتبال حاکم نشود نه‌تنها زنوزی بلکه تمام باشگاه‌های خصوصی دیگر نیز نمی‌توانند دوام بیاورند و‌ انگیزه‌ای برای ادامه کار نخواهند داشت، چون نمی‌توانند با تیم‌های دولتی و متمول رقابت کنند. این تیم‌ها به محض اینکه اراده کنند پول در اختیارشان خواهد بود اما شرایط برای باشگاه‌های خصوصی کاملا متفاوت است. بنابراین هدفش انجام رسالت اجتماعی و تعهداتش بود که قطعا بر همین اساس جلو آمد اما امیدوارم از سوی دیگر نیز کارها به شکلی پیش برود که بخش خصوصی بتواند در فوتبال و به‌خصوص در ورزش به درستی کارش را انجام دهد.»

دیدگاه‌ها