کد خبر : 2062030 | 24 مرداد 1403 ساعت 01:56 | 13.3K بازدید | 8 دیدگاه

زد و خورد در جام اتحادیه فوتبال انگلیس! (عکس)

دیدار جام اتحادیه فوتبال انگلیس بین رکسهام و شفیلد یونایتد با درگیری شدید چندین بازیکن از هر دو تیم به پایان رسید.

زد و خورد در جام اتحادیه فوتبال انگلیس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های رکسهام و شفیلد یونایتد در دور اول جام اتحادیه در برابر هم قرار گرفتند که در نهایت شفیلد یونایتد توانست با حساب کار 4-2 حریفش را شکست دهد. اما پس از گل دوم رکسهام یک برخورد صورت گرفت که زمینه‌ساز یک درگیری شد.

جک ماریوت از رکسهام و سیدی پک، هافبک شفیلد یونایتد، پس از گل تسلی‌بخشی سباستین ریوان برای اژدهای سرخ در شکست ۴-۲، به دلیل نقششان در این درگیری کارت زرد دریافت کردند. پک، بهترین بازیکن زمین، مانع از رسیدن ماریوت به توپ شد که باعث خشم مهاجم رکسهام شد. این دو بازیکن در پشت دروازه بلیدز با هم درگیر شدند و بازیکنان هر دو تیم نیز به این درگیری پیوستند.

2067908

هیجان ماریوت و رکسهام پس از بازی‌ای که در نهایت توسط حریف چمپیونشیپی خود شکست خوردند، قابل درک بود. نتیجه در نیمه اول ۱-۱ بود و ویل بویل به تیم فیل پارکینسون یک برتری داد، اما شفیلد یونایتد به سرعت توسط آستون تراستی، مدافع تیم ملی آمریکا، تساوی را به دست آورد.

این اولین بار نیست که این دو باشگاه با هم درگیر می‌شوند. در فصل ۲۰۲۲-۲۳ این دو تیم در جام حذفی انگلیس به مصاف هم رفتند و بیلی شارپ، مهاجم بلیدز، تیم حریف را متهم کرد که قبل از بازی دور چهارم به آنها بی‌احترامی کرده است.

با از بین رفتن رویای حضور در جام در اولین مرحله، رکسهام حواس خود را معطوف رویارویی یکشنبه با بولتون خواهد کرد. انتظار می‌رود هر دو باشگاه در این فصل برای صعود از لیگ یک رقابت کنند و بازی در استادیوم تافت‌شیت کامینیتی یک بازی هیجان‌انگیز خواهد بود.

دیدگاه‌ها