کد خبر : 2062029 | 24 مرداد 1403 ساعت 04:00 | 6.8K بازدید | 17 دیدگاه

موراتا: می‌خواهم با میلان اسکودتو ببرم!

آلوارو موراتا می‌گوید برای شروع فصل جدید سری A با میلان آماده خواهد بود و همچنین با انگیزه بسیار زیادی دوست دارد با این تیم قهرمان ایتالیا شود.

موراتا: می‌خواهم با میلان اسکودتو ببرم!

به گزارش "ورزش سه"، تعطیلات این ملی‌پوش اسپانیایی تا پس از پایان مسابقات یورو ۲۰۲۴ به تعویق افتاد و او سپس با تجربه قهرمانی در این تورنمنت، راهی تعطیلات شد.

این بازیکن این هفته برای تجربه جدید خود در روسونری به ایتالیا رسید و در پیروزی ۳-۱ مقابل مونزا در جام برلوسکونی پیش‌فصل، پس از معارفه در مقابل هواداران، اولین بازی‌اش را انجام داد.

2067901

موراتا پس از اتمام بازی که با نتیجه ۳-۱ به سود میلان به پایان رسید، به مدیاست گفت:«فوق‌العاده بود، از همه هوادارانی که در این گرما به اینجا آمدند و جو فوق‌العاده‌ای ایجاد کردند، تشکر می‌کنم. من تنها دو جلسه تمرینی با تیم داشتم، اما فکر می‌کنم برای شروع فصل آماده هستم و در شرایط خوبی خواهم بود.»

میلان شنبه شب در سن‌سیرو مقابل تورینو صف‌آرایی خواهد کرد و مهاجم سابق یوونتوس نیز ممکن است در ترکیب فیکس تیمش باشد.

موراتا افزود:«ما باید در ذهن خود داشته باشیم که باید در دفاع خوب کار کنیم. من بازی‌های دوستانه‌ای که میلان در آمریکا انجام داد را تماشا کردم و کیفیت تیم مشهود است.»

آیا او فکر می‌کند که آن‌ها برای اسکودتو رقابت خواهند کرد؟

«پوشیدن این پیراهن شما را مجبور می‌کند که برای پیروزی رقابت کنید. هیچ فرمولی برای موفقیت وجود ندارد. هیچکس دوست ندارد با میلان روبه‌رو شود، ما باید سخت‌تر تلاش کنیم و به اهداف خود برسیم. بدیهی است که انگیزه زیادی دارم و دوست دارم با میلان اسکودتو را به دست بیاورم.»

دیدگاه‌ها