کد خبر : 2062017 | 24 مرداد 1403 ساعت 09:16 | 23.8K بازدید | 14 دیدگاه

سیاوش با ژست تهران قدیم و پیراهن جدید سپاهان!

سیاوش یزدانی با ظاهری خاص و متفاوت در مقابل دوربین باشگاه سپاهان قرار گرفت.

سیاوش با ژست تهران قدیم و پیراهن جدید سپاهان!

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی در رونمایی از پیراهن فصل بعد سپاهان ظاهر جالبی داشت و با یک کلاه خاص و شلوار پارچه‌ای در مقابل دوربین باشگاه سپاهان حاضر شده بود.

ستاره خط دفاعی سپاهان که در نیم‌فصل دوم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت با مدل موی خاص خود مورد توجه قرار گرفته است، اما در این تصاویر با کلاه و لباس‌هایی که در نظر گرفته بود بار دیگر متمایز نسبت به دیگر بازیکنان در مقابل دوربین قرار گرفت.

2067846
2067847

او در هفته ابتدایی لیگ برای سپاهان بازی خواهد کرد، غیبت سیاوش و مدافعان فصل گذشته سپاهان در بازی با شباب الاهلی بدجور به چشم آمد و بعید به نظر می‌رسد که مورایس مدافعان باتجربه خود را نیمکت‌نشین کند و به احتمال زیاد به ترکیب دفاعی فصل گذشته خود بازگردد.

آمادگی سیاوش یزدانی یکی از دغدغه‌های مورایس را کم خواهد کرد و خیال او از خط دفاعی تیم خود راحت خواهد بود، البته یزدانی رقبای صاحب نامی مانند دانشگر، محمدی، حزباوی و حتی وحدت حنانوف را کنار خود می‌بیند و کار سخت‌تری نسبت به فصل گذشته خواهد داشت.

سپاهان ورژن جدید در اولین بازی خود 4 گل دریافت کرد و این زنگ خطری بود که برای بازیکنان و کادرفنی این تیم به صدا در آمد و در بازی با چادرملو به دنبال عملکرد متفاوتی خواهند بود.

دیدگاه‌ها