کد خبر : 2062013 | 24 مرداد 1403 ساعت 00:59 | 16.2K بازدید | 20 دیدگاه

مورینیو: اگر حرفم را بزنم، به دردسر می‌افتم

ژوزه مورینیو، سرمربی فنرباغچه، نسبت به داور بازی مقابل لیل انتقاد شدیدی داشت اما حرفش را به صورت کامل بیان نکرد.

مورینیو: اگر حرفم را بزنم، به دردسر می‌افتم

به گزارش "ورزش سه"، فنرباغچه امشب در بازی برگشت مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا مثال لیل به تساوی 1-1 رسید اما در مجموع 3-2 شکست خورد و از صعود به این رقابت‌ها بازماند.

فنرباغچه در این بازی با گل دقیقه 90+1 دیاکیته پیش افتاد و با پنالتی جنجالی جاناتان دیوید در دقیقه 118 بازی به تساوی رسید که در نهایت به حذف تیم ترکیه‌ای تبدیل شد.

سانچز مارتینز، داور اسپانیایی، به درخواست مارتینز مونوئرا (داور VAR) این پنالتی را اعلام کرد و ژوزه مورینیو سریعا پس از بازی عصبانیت خود را نسبت به داوری این بازی بروز داد.

مورینیو با اشاره به صحنه پنالتی گفت: "بهتر است در مورد پنالتی صحبت نکنم. چون وقتی به اتفاقات دیگری که اخیرا برایم رخ داده نگاه می‌کنم... فقط داور می‌داند چرا پنالتی بود، فقط VAR می‌داند. من به تیمم افتخار می‌کنم."

به نظر نمی رسد بازی در لیگ اروپا برای بازیکن سابق پورتو، اینتر، رئال مادرید، چلسی و منچستریونایتد هدف بزرگی باشد.

2067839

مورینیو ادامه داد: "ما می‌توانیم در لیگ اروپا خیلی‌خوب عمل کنیم، اما اگر... ترجیح می‌دهم این جمله را ادامه ندهم. چون اگر بگویم به مشکل می‌خورم."

ضربه پنالتی‌ای که علیه فنرباغچه اعلام شد تنها انتقاد مورینیو از سانچز مارتینز نبود:"این [از دست رفتن زمان] کار داور است، او باید به بازی احترام بگذارد. او باید کاری کند که بازیکنان به داور احترام بگذارند. نمی‌توانم از تیم‌های حریف انتقاد کنم. آن‌ها هم سعی می‌کنند نتیجه بگیرند. اگر در 20 دقیقه اول کارت زرد نشان می‌دادند، همه چیز تغییر می‌کرد، اما اینطور نیست."

دیدگاه‌ها