کد خبر : 2062009 | 24 مرداد 1403 ساعت 08:40 | 34.9K بازدید | 50 دیدگاه

برای انتقال ستاره هلندی: بارسا با یونایتد راه نمی‌آید!

باشگاه بارسلونا پیشنهاد ۵۰ میلیون یورویی منچستر یونایتد برای خرید فرانکی دی‌یونگ را رد کرد. این هافبک هلندی یکی از گزینه‌های فروش کاتالان‌هاست.

برای انتقال ستاره هلندی: بارسا با یونایتد راه نمی‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌‌هاخ، سرمربی شیاطین سرخ که سابقه همکاری با دی‌یونگ در آژاکس را دارد، علاقه‌مند به جذب این بازیکن است. اما به نظر می‌رسد بارسلونا برای فروش او مبلغ بیشتری می‌خواهد.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، امیدوار است ۷۰ میلیون یورو ثابت به علاوه ۱۰ میلیون یورو پاداش برای این ستاره خود دریافت کند. مشخص نیست که آیا منچستر یونایتد حاضر به پرداخت چنین مبلغی است یا خیر.

2067832

بارسلونا به دلیل مشکلات مالی شدید نیاز به فروش بازیکن دارد. آنها برای ثبت نام بازیکنان جدید و همچنین جذب ژائو کانسلو از منچستر سیتی و نیکو ویلیامز از اتلتیک بیلبائو به پول نیاز دارند. این باشگاه اخیرا ۵۵ میلیون یورو برای خرید دنی اولمو پرداخت کرده است و تاکنون در نقل و انتقالات تابستانی حدود ۴۰ میلیون یورو زیان مالی داشته است.

دی‌یونگ با دستمزد سالانه حدود ۳۷.۵ میلیون یورو، پردرآمدترین بازیکن بارسلونا است. گفته می‌شود که او در منچستر یونایتد می‌تواند تا ۴۵ میلیون یورو در سال درآمد داشته باشد.

دی‌یونگ و تن‌‌هاخ در فصل 19-2018 در آژاکس به قهرمانی دوگانه دست یافتند. دی‌یونگ به عنوان هافبک دفاعی نقش کلیدی در سیستم تن‌‌هاخ داشت. پس از آن به بارسلونا پیوست اما نتوانست انتظارات را برآورده کند. مصدومیت‌های مکرر مانع پیشرفت او شد. او به همین دلیل در یورو 2024 غایب بود.

دیدگاه‌ها