کد خبر : 2062005 | 24 مرداد 1403 ساعت 00:37 | 14.1K بازدید | 39 دیدگاه

هاکان چالهان اوغلو:

امیدوارم توپ طلا به لائوتارو مارتینز برسد

هاکان چالهان اوغلو، هافبک اینتر، امیدوار است که لائوتارو مارتینز به توپ طلا دست پیدا کند.

امیدوارم توپ طلا به لائوتارو مارتینز برسد

به گزارش"ورزش سه"، اینتر فصل گذشته با هدایت سیمونه اینزاگی به قهرمانی در سری A دست پیدا کرد و هاکان چالهان اوغلو یکی از بازیکنان قابل توجه نراتزوری‌ها بود.

هافبک ترک‌تبار اینتر که همراه تیم ملی ترکیه در مسابقات جام ملت‌های اروپا هم حضور داشت، آماده شروع فصل جدید است و هیجان زیادی برای آن دارد.

چالهان اوغلو به اسکای اسپورت گفت:"من آدمی هستم که زیاد حرف نمی‌زنم، کار کردن را بیشتر از هر چیز دیگری دوست دارم. در این سه سال، هم تیمی‌ها و هواداران باورنکردنی پیدا کردم، به لطف آن‌ها رشد کردم. هرگز به جدایی از اینتر فکر نکردم، شایعات به گوش می‌رسد اما هرگز چیزی نگفتم و به کارم ادامه دادم."

قهرمانی فصل گذشته؟

تجربه احساسات کسب اسکودتو خوب بود. امسال حریفان انگیزه بیشتری خواهند داشت چون می‌خواهند ما را شکست دهند. تایید کاری که انجام داده‌ایم، بسیار مهم است. ما در حال کار هستیم، هوا گرم و سخت است، اما برای اولین بازی فصل مقابل جنوا آماده‌ایم.

چگونه به پیشرفت در فصل جدید فکر می‌کنی؟

من همیشه به کاری که انجام می‌دهم اعتقاد دارم. با کمک کادرفنی و هم تیمی‌هایم همیشه می‌توانم پیشرفت کنم. آن‌ها من را درک می‌کنند و من هم آن‌ها را درک می‌کنم. همیشه داشتن انگیزه و اراده یکسان مهم است.

آیا امکان تکرار فصل گذشته وجود دارد؟

امیدوارم اینطور باشد، شما هرگز در فوتبال نمی‌دانید چه اتفاقی می‌افتد.

رقبای امسال اینتر چه کسانی هستند؟

مطابق آنچه همه ما می‌بینیم، تیم‌ها تقویت شده‌اند. راز ما عزم راسخ و میل به پیروزی است. تکرار کاری که انجام داده‌ایم دشوارتر خواهد بود.

2067821

لائوتارو مارتینز به گلزنی و کسب جام‌ها ادامه می دهد: آیا او می‌تواند آرزوی توپ طلا را داشته باشد؟

من امیدوارم که او به این افتخار دست پیدا کند. ما همه با او هستیم، او می‌داند که چگونه هم تیمی‌هایش را مدیریت کند، گل می‌زند و همیشه کار جدیدی انجام می‌دهد. او شایسته تمدید قراردادش با اینتر بود.

دیدگاه‌ها