کد خبر : 2062004 | 24 مرداد 1403 ساعت 00:25 | 37.3K بازدید | 20 دیدگاه

طارمی و هم‌تیمی سابق در دربی ایتالیا رقیب می‌شوند!

باشگاه یوونتوس به دنبال جذب فرانسیسکو کونسیسائو، مهاجم تیم پورتو، است و با این بازیکن به توافق رسیده است.

طارمی و هم‌تیمی سابق در دربی ایتالیا رقیب می‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در این پنجره نقل و انتقالات با چندین مهاجم مختلف مذاکراتی داشته است، از جمله تئون کوپماینرز از آتالانتا، اما آخرین نام در لیست آن‌ها فرانسیسکو کونسیسائو است.

این بازیکن ۲۱ ساله که پسر سرخیو کونسیسائو، سرمربی سابق پورتو، تاکنون بیش از ۵۰ بازی برای پورتو و ۲۳ بازی برای آژاکس انجام داده است و می‌تواند یکی از چندین بازیکن جدیدی باشد که به خط حمله جدید یوونتوس تحت هدایت تیاگو موتا اضافه می‌شود.

طبق اطلاعات جانلوکا دی‌مارزیو، یوونتوس قصد دارد تا پایان این پنجره نقل و انتقالات دو مهاجم دیگر را جذب کند و باشگاه تاکنون با کونسیسائو به توافق شخصی رسیده است و حالا با پورتو برای این انتقال مذاکره می‌کند.

منابع نزدیک به این باشگاه همچنین ادعا می‌کنند که نیکولاس گونزالس، مهاجم فیورنتینا و آرژانتین، نیز در رادار یوونتوس قرار دارد که با توجه به احتمال خروج فدریکو کیه‌زا از باشگاه، منطقی به‌نظر می‌رسد. احیای بیانکونری توسط تیاگو موتا ممکن است به موفقیت باشگاه در جذب این اهداف هجومی چشم‌گیر بستگی داشته باشد.

2067818

کونسیسائو، با وجود جوانی، کیفیت بالایی دارد. او معمولاً به عنوان وینگر بازی می‌کند و آنچه را که در قدرت فیزیکی کم دارد، با سرعت و مهارت جبران می‌کند. کونسیسائو در یورو ۲۰۲۴ برای پرتغال بازی کرد و یک گل حیاتی در دقایق پایانی مقابل جمهوری چک به ثمر رساند. او پسر سرخیو کونسیسائو، بازیکن سابق تیم ملی پرتغال است که در فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ با لاتزیو قهرمان سری A شد.

دیدگاه‌ها