کد خبر : 2061994 | 23 مرداد 1403 ساعت 23:57 | 22K بازدید | 15 دیدگاه

لوکا زیدان:

امباپه از همان کودکی یک دنده اضافه داشت!

لوکا زیدان، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، از بازگشت کیلیان امباپه به این باشگاه خوشحال است.

امباپه از همان کودکی یک دنده اضافه داشت!

به گزارش "ورزش سه"، سلسله زیدان در مادرید مدت‌هاست که به پایان رسیده و اکنون در این باشگاه دوران کیلیان امباپه آغاز شده است.

خداحافظی لوکا زیدان از رئال مادرید باعث شد پس از 23 سال نام خانوادگی زیدان دیگر در این باشگاه وجود نداشته باشد. حالا زمان آن رسیده که بچه‌های هافبک تهاجمی سابق رئال مادرید در باشگاه‌های دیگر خودشان را اثبات کنند.

2067803

یکی از آن‌ها، لوکا، در مورد مهاجم وسط جدید تیم کارلو آنچلوتی صحبت کرد و دوره کوتاهی را که با این بازیکن همبازی بوده، به یاد آورد.

زیدان و امباپه هم سن هستند و در سن 13 سالگی ستاره فرانسوی یک هفته آزمایشی را در رئال مادرید سپری کرد. این دروازه‌بان به هموطنش کمک کرد تا بتواند در رئال با سایر بازیکنان هماهنگ شود اما در نهایت این مهاجم تصمیم گرفت به پاریس بازگردد.

انتخابی که لوکا زیدان آن را اینطور به دازن توضیح داد:"در تیم‌های پایه رئال مادرید همیشه بازیکنان بسیار خوبی وجود داشته‌اند، اما امباپه چیز متفاوتی داشت. او این قدرت را داشت و از نظر فنی خیلی خوب بود. می‌توان گفت انگار یک دنده اضافی داشت. او به دلایل غیر فوتبالی در رئال نماند. چیز مهمی نیست، زیرا سرنوشت به امباپه کمک کرد تا همه چیز را با علاقه پس بگیرد."

دیدگاه‌ها