کد خبر : 2061992 | 23 مرداد 1403 ساعت 23:52 | 41.1K بازدید | 25 دیدگاه

تأیید شد: ستاره رئال غایب بزرگ سوپرجام!

ادواردو کاماوینگا، ستاره رئال مادرید، بازی سوپرجام مقابل آتالانتا را به دلیل مصدومیت از دست داد.

تأیید شد: ستاره رئال غایب بزرگ سوپرجام!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان تمرینات تیم رئال مادرید در ورزشگاه ملی ورشو، صدای فریادی به گوش رسید که متعلق به ادواردو کاماوینگا بود.

این بازیکن فرانسوی پس از برخورد با اورلین شوامنی به زمین افتاد و تمرینات بلافاصله متوقف شد. حرکات برخی از هم‌تیمی‌هایش، همراه با فریاد این بازیکن، زنگ خطر را به صدا درآورد.

سکوت سردی همه جا را فرا گرفت. کاماوینگا که توسط هم‌تیمی‌هایش احاطه شده بود، در زمین تحت درمان قرار گرفت. پس از چند دقیقه روی زمین، او بلند شد و مشخص بود که نمی‌تواند به تمرین ادامه دهد. شماره ۶ جدید رئال مادرید بدون نشان دادن علائم جدی از مصدومیت، به رختکن رفت. او لنگان به خط کنار زمین رسید، اما بسیار عصبانی بود. قبل از ورود به تونل رختکن، لباس تمرینی خود را درآورد و به زمین انداخت.

2067801
2067800

در رختکن، اسکن برای تعیین نوع مشکل کاماوینگا انجام شد. در اولین معاینه، مصدومیت جدی در ناحیه آسیب‌دیده در پای چپ او، رد شد. با این حال، ترجیح داده می‌شود چند ساعت صبر کنند تا ببینند مصدومیت چگونه خودش را نشان خواهد داد. در حال حاضر تنها یک چیز قطعی است، او در سوپرجام مقابل آتالانتا بازی نخواهد کرد و کارلو آنچلوتی برای ترکیبش باید از گزینه‌های دیگری استفاده کند.

دیدگاه‌ها