کد خبر : 2061991 | 24 مرداد 1403 ساعت 07:07 | 16.9K بازدید | 9 دیدگاه

ملی‌پوش انگلیسی چلسی در حال بررسی پیشنهادها

بن چیلوِل، مدافع چپ چلسی، در آستانه پایان پنجره نقل و انتقالات در حال بررسی گزینه‌های خود است.

ملی‌پوش انگلیسی چلسی در حال بررسی پیشنهادها

به گزارش "ورزش سه"، گفته می‌شود آینده این مدافع در استمفورد بریج تنها چند روز مانده به آغاز فصل جدید لیگ برتر در هاله ابهام قرار دارد. چلسی قرار است رقابت‌های این فصل را با میزبانی از منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر، آغاز کند. با این حال، ممکن است چیلوِل پس از چهار سال حضور در غرب لندن، به هواداران خداحافظی کند.

طبق گزارش‌ها، این بازیکن 28 ساله در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، اجازه ترک باشگاه را خواهد داشت. پیش از این، منچستریونایتد در ابتدای تابستان برای خرید این بازیکن ابراز علاقه کرده بود.

1998854

چیلوِل در طول پیش‌فصل فرصت بازی محدودی داشت و نتوانست خود را در برنامه‌های انزو مارسکا، سرمربی جدید چلسی، بگنجاند. مارسکا حتی اذعان کرده که این بازیکن سابق لستر با سبک بازی او سازگار نیست. در حال حاضر، مارک کوکوریا، درخشش در یورو 2024، رقیب جدی چیلوِل برای پست دفاع چپ است.

چیلوِل همچنین امیدوار است بتواند خود را به تیم ملی انگلیس زیر نظر لی کارزلی، سرمربی موقت، تحمیل کند. گرت ساوت‌گیت، پس از دعوت چیلوِل به اردوی تیم ملی در ماه مارس برای بازی‌های دوستانه مقابل برزیل و بلژیک، او را در لیست تیم ملی برای یورو قرار نداد. در نتیجه، چیلوِل تنها یک گل در 21 بازی ملی برای سه‌شیرها به ثمر رسانده است.

این مدافع از زمان پیوستن به چلسی از لستر در سال 2020، در 106 بازی برای این تیم به میدان رفته و 9 گل نیز به ثمر رسانده است. او همچنین در آوریل 2023 با چلسی قرارداد تمدید کرد که تا سال 2026 اعتبار دارد. با این حال، او در فصل گذشته به دلیل مصدومیت‌های متعدد از جمله آسیب دیدگی همسترینگ و زانو، تنها در 13 بازی لیگ برتر به میدان رفت.

دیدگاه‌ها