کد خبر : 2061990 | 24 مرداد 1403 ساعت 06:50 | 14.8K بازدید | 6 دیدگاه

تمجید ستاره چلسی: انگار مارسکا شطرنج‌باز است

لوی کولویل، مدافع چلسی، می‌گوید از تمرینات دیوانه‌کننده انزو مارسکا لذت می‌برد‌ و برنامه‌‌های تاکتیکی او مانند بازی شطرنج است.

تمجید ستاره چلسی: انگار مارسکا شطرنج‌باز است

به گزارش "ورزش سه"، لوی کولویل تحت هدایت سرمربی جدید چلسی به صورت کامل درگیر برنامه‌های فشرده آماده سازی پیش فصل شده است.

این مدافع 21 ساله ثابت کرده که یکی از مهره‌های کلیدی برنامه‌های مارسکا است و در شش بازی پیش‌فصل، چهارمین بازیکنی بود که برای بیشترین زمان ممکن در ترکیب حضور داشت.

این فشار سنگین نشان‌دهنده اعتمادی است که مارسکا به کولویل دارد. این تیم برای رقابت‌های دشوار فصل آینده لیگ برتر آماده می‌شود. کولویل تطبیق‌پذیری خود را در زمین به نمایش گذاشته و در چندین پست خط دفاعی بازی می‌کند.

2067799

او در بازی مقابل اینتر در پست دفاع میانی بازی می‌کرد و علاوه بر این، او سازگاری خود را به عنوان یک دفاع چپ نشان داده است‌‌. بسته به نیازهای تاکتیکی بازی، در یک خط دفاعی سه نفره او در پست دفاع چپ هم بازی کرده است.

کولویل در مصاحبه‌ای با سایت رسمی چلسی درباره تمرینات مارسکا گفت:"مربی شبیه به یک بازی شطرنج بازی می‌کند. من همیشه نیاز دارم که بدانم کجای زمین هستم و چگونه می‌توانم به تیم کمک کنم تا رو به جلو برود. این نکته اصلی است‌. سطح تمرکز او نسبت به سایر مربیان دیوانه‌کننده است. من از آن لذت می‌برم و می‌تواند از نقاط‌قوت من استفاده کند. او شخصاً با من و همه اعضای تیم واقعاً خوب برخورد می‌کند. واقعاً درک می‌کنم که او می‌خواهد خیلی سریع بازی کند."

بازیکنان با سیستمی که اکنون داریم بسیار راحت‌تر هستند. شما می‌توانید از الگوهای بازی و انجام آنچه که مربی می‌خواهد، تشخیص دهید. ما در حال ایجاد موقعیت برای گلزنی هستیم. به عنوان یک مربی، او بسیار سخت‌گیر است. او به هر بازیکنی به همان اندازه که تلاش می‌کند و زمان می‌گذارد، رفتار متفاوتی دارد."

دیدگاه‌ها