کد خبر : 2061987 | 24 مرداد 1403 ساعت 06:30 | 10.7K بازدید | 19 دیدگاه

تخته گاز سپاهان برای شروع لیگ بیست‌وچهار! (عکس)

سپاهانی‌ها با تصویر جالبی به استقبال لیگ جدید رفتند.

تخته گاز سپاهان برای شروع لیگ بیست‌وچهار! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرستاره سپاهان جمعه، 26 مرداد اولین بازی لیگ‌برتری خود را انجام خواهد داد و در این مسابقه به مصاف چادرملو اردکان خواهد رفت و باید مقابل تیم تازه‌لیگ برتری شده و با انگیزه یزدی حضور پیدا کند.

سپاهانی‌ها با حذف از لیگ نخبگان فشار زیادی را تحمل می‌کنند که البته فضای این مسابقات با بازی‌های لیگ برتر متفاوت خواهد بود و آنها می‌توانند با شروعی مناسب مسیر همواری را برای ادامه فصل فراهم کنند و برای ورود به کورس قهرمانی از همین هفته‌های ابتدایی با اراده بیشتری وارد شوند.

میانگین سنی تیم سپاهان به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده است اما بازیکنان این تیم از قلب لیگ برتر در این تیم حضور پیدا کردند و تمام آنها عملکرد خوبی در مسابقات داخلی داشتند و اگر بتوانند در قالب یک تیم موفق باشند تیم جذابی در لیگ بیست‌وچهارم خواهند داشت.

سپاهان فصل گذشته در هفته‌های ابتدایی یکی از بی‌رحم ترین تیم‌های لیگ بود و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت اما حواشی که بابت سقف قراردادها برای آنها ایجاد کرد، مصدومیت و محرومیت بازیکنان آنها را در شرایط سختی قرار داد تا از کورس قهرمانی جا بمانند و امتیازات زیادی را در اواخر نیم‌فصل نخست و اوایل نیم‌فصل دوم از دست دهند.

هواداران سپاهان بی‌صبرانه در انتظار سوت آغاز مسابقات لیگ هستند تا شکست تلخ مقابل شباب الاهلی را به فراموشی بسپارند و رقابت‌های سخت و نفس گیر لیگ برتر آغاز شود.

در مراسم رونمایی از کیت این باشگاه تصویری از برایان دابو و سیاوش یزدانی منتشر شد که با هیجان خاصی سوار یک موتورسیکلت زرد رنگ هستند و با سرعت به سمت مسیری نامشخص می‌روند، این تصویر شاید نزدیک‌ترین چیزی باشد که سپاهانی‌ها انتظار آن را می‌کشند، تخته گاز به سمت مسیری که پایانش مشخص نیست!

2067795

دیدگاه‌ها