کد خبر : 2061984 | 24 مرداد 1403 ساعت 05:55 | 71.5K بازدید | 68 دیدگاه

8 تغییر قطعی استقلال در هفته نخست لیگ برتر!

استقلال نسبت به هفته نخست فصل گذشته هشت تغییر قطعی خواهد داشت.

8 تغییر قطعی استقلال در هفته نخست لیگ برتر!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال هفته نخست بازی‌های لیگ بیست و چهارم را با حداقل 8 تغییر قطعی نسبت به شروع لیگ بیست و سوم بازی خواهد کرد و تغییرات قابل توجهی داشته است.

صالح حردانی، محمد مرادمند، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، امیرارسلان مطهری و کوین یامگا بازیکنانی هستند که قطعا در بازی هفته نخست حضور نخواهند داشت، همچنین ابولفضل جلالی به دلیل مصدومیت حضور نخواهد داشت تا تعداد تغییرات قطعی این تیم به 7 بازیکن برسد و از بین زبیر نیک‌نفس و رضاوند یک بازیکن در بهترین شرایط داخل زمین قرار خواهد گرفت تا این تعداد به 8 بازیکن برسد.

اما حالت دیگری هم وجود دارد که این تعداد با افزایش بازیکن رو‌به‌رو شود و به غیر از حسین حسینی و آرمین سهرابیان تمام بازیکنان نسبت به هفته نخست فصل گذشته تغییر کنند و به ویژه خط هافبک و خط حمله با بازیکنان کاملا متفاوتی تشکیل شود.

در صورتی اندونگ و کاکوتا به مرز آمادگی رسیده باشند و مشکلی برای بازی نداشته باشند آرش رضاوند هم از ترکیب خارج خواهد شد و این تعداد به صورت قطعی عدد 9 خواهد رسید.

استقلال به احتمال زیاد در هفته نخست لیگ بیست و چهارم با تغییر سیستم هم کار را آغاز می‌کند، سال گذشته با سیستم 3-3-4 کار را شروع کرد و در این فصل 1-3-2-4 سیستم پایه استقلال خواهد بود.

باید دید استقلالی‌ها در تمرینات به هماهنگی و تاکتیک‌های مورد نظر خود رسیده اند یا علاوه بر تاثیرات فصل بدنسازی و سنگین بودن بازیکنان با مشکل عدم هماهنگی هم روبه‌رو خواهند بود یا شرایط تیم نکونام از همان هفته نخست ایده‌آل خواهد بود.

دیدگاه‌ها