کد خبر : 2061979 | 23 مرداد 1403 ساعت 23:26 | 48.5K بازدید | 52 دیدگاه

رسمی: دومین خرید یونایتد از بایرن نهایی شد

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که نصیر مزراوی را به خدمت گرفته است. این بازیکن مراکشی قراردادی تا ژوئن 2028 با شیاطین سرخ امضا کرده و این قرارداد امکان تمدید یک ساله دیگر را نیز دارد.

رسمی: دومین خرید یونایتد از بایرن نهایی شد

به گزارش "ورزش سه"، مزراوی 26 ساله، چهار عنوان قهرمانی لیگ را در کارنامه دارد؛ سه قهرمانی با آژاکس و یکی با بایرن مونیخ. این مدافع کناری 28 بازی ملی انجام داده و نقش کلیدی در رسیدن تیم ملی مراکش به نیمه‌نهایی جام جهانی 2022 قطر داشت.

نصیر مزراوی گفت: «حسی فوق‌العاده است که بازیکن منچستریونایتد باشم و بی‌صبرانه منتظر پوشیدن پیراهن قرمز در اولدترافورد هستم. می‌دانم که در زمان هیجان‌انگیزی به این باشگاه پیوسته‌ام، همه کسانی که با آن‌ها صحبت کرده‌ام، همان اشتیاق را برای کسب جام‌های مشترک دارند و من این عزم را احساس می‌کنم.»

او افزود: «اریک تن‌ هاخ نقش مهمی در پیشرفت من به‌عنوان یک بازیکن داشت، بنابراین بازگشت به همکاری با او در بهترین سال‌های دوران حرفه‌ای‌ام بسیار هیجان‌انگیز است. می‌دانم که او از بازیکنانش چه انتظاری دارد و تمام توان خود را برای موفقیت گروه خواهم گذاشت.»

دان اشورت، مدیر ورزشی منچستریونایتد، گفت: «نصیر یک مدافع کناری پویا و هجومی است که می‌تواند در هر دو سمت راست و چپ دفاع بازی کند. تجربه و توانایی تطبیق‌پذیری او او را به یک خرید عالی برای تیم ما تبدیل می‌کند.»

2067781

او ادامه داد: «با توجه به قهرمانی‌های متعدد نصیر در دوران حرفه‌ای‌اش، می‌دانیم که روحیه برنده او یک دارایی واقعی برای تیم خواهد بود، در حالی که ما با هم برای دستیابی به موفقیت مورد نیاز منچستریونایتد تلاش می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها