کد خبر : 2061977 | 23 مرداد 1403 ساعت 23:01 | 40.9K بازدید | 105 دیدگاه

رسمی: ماتیس دلیخت به منچستر یونایتد پیوست

ماتیس دلیخت، مدافع هلندی، با قراردادی پنج ساله به منچستر یونایتد پیوست.

رسمی: ماتیس دلیخت به منچستر یونایتد پیوست

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستر یونایتد به طور رسمی انتقال ماتیس دلیخت، مدافع هلندی، را از بایرن مونیخ تکمیل کرد. این بازیکن با قراردادی پنج ساله به همراه گزینه تمدید یک ساله به شیاطین سرخ پیوست. طبق گزارش‌ها، منچستریونایتد برای این انتقال ۴۵ میلیون یورو به علاوه ۵ میلیون یورو به عنوان پاداش پرداخت خواهد کرد. دلیخت که پیش از این در آژاکس زیر نظر اریک تن‌هاخ بازی کرده بود، حالا دوباره با سرمربی سابق خود، در منچستر یونایتد همکاری خواهد کرد.

در همین حال، منچستر یونایتد با بایرن مونیخ برای انتقال نصیر مزراوی، مدافع راست مراکشی، نیز به توافق رسیده است. مزراوی نیز بزودی با قراردادی به یونایتد می‌پیوند. مزراوی که در تابستان ۲۰۲۲ به بایرن مونیخ پیوسته بود، در دو فصل گذشته تنها در ۵۵ بازی حضور داشته و به دلیل مصدومیت‌های متعدد نتوانسته بود به طور مداوم بازی کند.

این دو انتقال به دلیل مشکلات مصدومیت‌های متعدد در خط دفاعی منچستر یونایتد بسیار حیاتی هستند. با توجه به مصدومیت‌های لوک شاو و تایرل مالاسیا، مزراوی می‌تواند به عنوان یک گزینه جایگزین در پست مدافع چپ نیز مورد استفاده قرار گیرد و دلیخت نیز با کیفیت بالا و سابقه همکاری‌اش با تن‌هاخ، می‌تواند مشکلات خط دفاع را رفع کند.

2067777
2067776

دیدگاه‌ها