کد خبر : 2061976 | 23 مرداد 1403 ساعت 22:52 | 38.3K بازدید | 54 دیدگاه

پیام احساسی خرید جدید تراکتور در اینستاگرام

علیرضا آرتا با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش برای اولین بار با هواداران تراکتور صحبت کرد.

پیام احساسی خرید جدید تراکتور در اینستاگرام

به گزارش "ورزش سه"، مدافع جدید تیم تراکتور که بعد از چند هفته انتظار سرانجام از سوی مدیران باشگاه معرفی شد، با پیامی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که برای انتقال به تراکتور هیجان زده بوده است.

آرتا که از گل‌گهر به تراکتور منتقل شده، در این پیام اینستاگرامی اعلام کرد که امیدوار است تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم تراکتور انجام دهد و جو تیم را مناسب قهرمانی می‌بیند.

پیام احساسی مدافع سرخپوشان تبریزی را بخوانید:

روزشماری می‌کردم زمانش برسد که با شما عاشقان تراکتور صحبت کنم و برای شما پرشورها بنویسم. البته از همان روزهای اولی که به تبریز آمدم، هیجان و عشق و علاقه به تراکتور را از اولین برخوردها درک کردم، اینجا عشق به تراکتور، مهم‌ترین بویی است که هر تازه‌واردی استشمام می‌کند...

خوب می‌دانم که چه مسئولیت بزرگی را بر دوش می‌کشم و نیک می‌دانم که شما با عشق به این تیم صبح را به شب می‌رسانید. دوست دارم در همین آغاز راه، با ندایی از قلب بگویم که آماده‌ام را هرروز با بیشترین تعهد و وفاداری به کمپ تمرینی بروم و در هر بازی اگر فرصتی بود از جان و دل مایه بگذارم و برای خوشحالی شما از هیچ تلاشی فروگذار نکنم. البته این همان چیزی است که در این روزها از تمام بازیکنان، اعضای کادرفنی و مسئولان تیم هم می‌بینم.

بی‌صبرانه منتظر دیدار با شما عزیزان هستم و مطمئنم که یک فصل خوب در انتظار همه ماست، فصلی که ما هم قسم شدیم تا دستمان را به آن هدف بزرگ برسانیم و بی‌تردید، با حمایت شما شانس بیشتری برایش خواهیم داشت.

در پایان از آقای زنوزی، آقای مظفری‌زاده و آقای اسکوچیچ برای اعتمادشان قدردانم و امیدوارم پاسخ اعتماد آنها و حمایت شما را در زمین مسابقه بدهم.

دیدگاه‌ها