کد خبر : 2061969 | 24 مرداد 1403 ساعت 05:31 | 17.3K بازدید | 32 دیدگاه

درخواست تبریز برای میزبانی از تیم ملی

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اعلام کرد که آنها آماده میزبانی از بازی‌های ملی را دارند.

درخواست تبریز برای میزبانی از تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال در ابتدا دو شهر تهران و اصفهان را به عنوان میزبانان احتمالی بازی‌های مقدماتی جام جهانی معرفی کرد و این در حالی است که به دلیل نارضایتی از وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام، فدراسیون ریسک انتخاب تبریک را نکرد. اما حالا شرایط برعکس شده و تبریز شرایط بهتری را در مسئله میزبانی برای خود قائل است.

مهدی تاج در مورد شرایط بازی‌های ملی می‌گوید: ورزشگاه آزادی را ما باید برای یکی دو هفته آینده آماده کنیم. به بازی اول ما نمی‌رسد و بازی اول را به ورزشگاه فولادشهر می‌بریم. آنجا کار و تلاش می‌کنیم و جا دارد از مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن تشکر کنم که تماس گرفتم و ایشان محبت کردند 34 میلیارد تومان به تجهیز ورزشگاه‌ اختصاص دادند.

او درباره شرایط ورزشگاه فولادشهر عنوان کرد: فولادشهر ورزشگاهی بود که ما فکر می‌کردیم به لیگ هم نمی‌رسد و ذوب‌آهن به زمین دیگری برود اما الان در حال آماده‌سازی است.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اعلام آمادگی تبریز هم گفت: اگر زودتر گفته‌ بودند، این امکان وجود داشت. ما در تبریز تماشاگران زیادی داریم و ورزشگاه پر می‌شود و می‌تواند فشار سنگینی روی حریفان بیاورد. همان‌طور که می‌دانید مسابقات مقدماتی جام جهانی، مسابقات ساده‌ای نیست و ما باید حتما نتیجه بگیریم. برای بازی بعد اگر ورزشگاه آزادی شد که هیچ و اگر نشد، این احتمال وجود دارد.

دیدگاه‌ها