کد خبر : 2061962 | 23 مرداد 1403 ساعت 22:01 | 5.4K بازدید | 18 دیدگاه

فدراسیون نمی‌تواند بگوید زنان نیایند

تاج: یادگار مشکلی برای ورود بانوان ندارد

مهدی تاج خبر هفته گذشته مبنی بر ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه را تکذیب می‌کند.

تاج: یادگار مشکلی برای ورود بانوان ندارد

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اعلام کرد که فدراسیون فوتبال در نامه به تمام باشگاه‌ها نوشته فعلا امکان حضور بانوان در استادیوم وجود ندارد و ممیزی برای ورود آنها باید طی شود.

تاج در مورد این موضوع می‌گوید: ورود بانوان چیزی نیست که فدراسیون فوتبال بتواند بگوید انجام نشود. این الزام است و اختیار نیست. منتها آقای ستوده‌نژاد می‌گویند باید الزامات باید مهیا شود که این موضوع درست است؛ یکی از الزامات، ورودی است که در ورزشگاه یادگار امام انجام شده است. یکی موضوع گیت است که انجام داده‌اند و موضوع دیگر هم یک جاده خاص بود.

حبیب ستوده نژاد نیز در این خصوص عنوان کرد: بحث ورودی جاده بود که سازمان همیاری شهرداری موظف شده آنجا را طراحی کند و معاون محترم استانداری هم گفته که برآوردش را ببرند تا بتوانند مسیر جاده ویژه بانوان را حل کنند. منتظر این هستیم که بعد از اینکه حل شد، از فدراسیون خواهش کنیم که بیایند و بازدید انجام بدهند. چند ایراد گرفته‌ بودند که یکی بحث صندوق امانات و گیت بانوان بود که تقریبا حل کردیم و یکی هم بحث بلیت فروشی بود که قرار بود خود باشگاه حل کند. از همه مهم‌تر بحث ورودی بود که استانداری در حال پیگیری است.

تاج ادامه داد: یک ضرورت است و هر کسی فوتبال بین‌المللی می‌خواهد، باید قبول کند. ما با بی بند و باری و گرفتاری برای بانوان مخالف هستیم، بلکه دنبال ضرورتی هستیم که لازمه یک فوتبال بین‌المللی است و به ما تاکید شده است. تمام قوانین شرعی و قانونی را خودمان حفظ می‌کنیم و انجام می‌دهیم. خدا را شکر تمام بازی‌هایی که انجام شده، مشکل خاصی رخ نداده و همه جدا نشسته‌اند.

مظفری‌زاده مدیرعامل تراکتور هم درباره تفکیک جنسیتی برای فروش بلیت توضیح داد: با آی تی صحبت کردیم که بحث تفکیک جنسیتی در سامانه پیاده شود. بحث ورودی گیت‌ها که حل شود، در بقیه موارد مشکلی نیست. بحث گیت در اختیار ما نیست. یک تشکر ویژه از جناب آقای تاج می‌کنم که جدیت و پیگیری‌شان از استادیوم یک یادگار از فدراسیون خواهد بود. در آینده خواهیم دید که یک تحول مثبت ایجاد خواهد شد. از آقای ستوده‌نژاد و هیئت فوتبال هم تشکر ویژه دارم که تمام تلاش‌شان را کردند تا استادیوم را به بازی هفته دوم برابر پرسپولیس که یکی از حساس‌ترین بازی‌های ماست، برسانند.

دیدگاه‌ها