کد خبر : 2061960 | 23 مرداد 1403 ساعت 21:52 | 11.9K بازدید | 59 دیدگاه

کارواخال: می‌خواهم دوباره همه جام‌ها را ببرم!

دنی کارواخال، ستاره رئال مادرید، می‌گوید انگیزه بسیاری برای کسب همه عناوین ممکن در فصل پیش رو دارد.

کارواخال: می‌خواهم دوباره همه جام‌ها را ببرم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و آتالانتا فرداشب در چارچوب سوپرجام اروپا ۲۰۲۴ به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه ملی ورشو در لهستان برگزار می‌شود. رئال مادرید به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و آتالانتا به عنوان قهرمان لیگ اروپا برابر هم‌دیگر صف‌آرایی خواهند کرد. این اولین حضور آتالانتا در سوپرجام اروپاست و در سمت دیگر رئال مادرید به دنبال کسب ششمین عنوان خود در این رقابت‌ها است.

دنی کارواخال در نشست خبری قبل از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او درباره فصل طولانی و تعداد زیاد بازی‌ها گفت: «داشتن فصلی اینقدر طولانی و بازی‌های زیاد بی‌معنی است. این خیلی زیاد است و بازیکنان و فیفا باید راه‌حلی پیدا کنند. این غیرممکن است.»

او همچنین درباره کیلیان امباپه گفت: «کیلیان بازیکن فوق‌العاده‌ای است و این فصل خیلی به ما کمک خواهد کرد. او در تمرینات سطح خود را نشان داده و شک نکنید قرار است گل‌های زیادی برای ما بزند.»

کارواخال افزود: «بعد از یک فصل بسیار موفق، تعطیلات خوبی داشتم، اما آماده‌ام تا این فصل دوباره همه چیز را با رئال مادرید ببرم.» او همچنین اظهار داشت:«ما اعتماد به نفس داریم و می‌خواهیم این فصل را خوب شروع کنیم. قهرمانی در سوپرجام شروع فوق‌العاده‌ای برای یک فصل طولانی است. ما به خوبی آماده‌ایم و با تمام انرژی‌مان برای غلبه بر حریف بازی می‌کنیم.»

2067748

کارواخال سپس درباره احتمال انجام بیش از ۷۰ بازی در یک فصل گفت: «همانطور که گفتم انجام بیش از ۷۰ بازی در یک فصل این بی‌معنی است. غیرممکن است. ما سطح خود را حفظ می‌کنیم اما قطعاً با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.»

دیدگاه‌ها