کد خبر : 2061956 | 24 مرداد 1403 ساعت 05:15 | 20.4K بازدید | 5 دیدگاه

ناراحتی هوینس از درگذشت دشمن سابق

اولی هوینس، رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ، از درگذشت ویلفرید لمکه، سرمربی سابق وردربرمن ابراز ناراحتی کرد.

ناراحتی هوینس از درگذشت دشمن سابق

به گزارش "ورزش سه"، ویلی لمکه و اولی هوینس اغلب با هم اختلاف نظر داشتند. اما این دو نفر مدت‌ها بود که آشتی کرده بودند. پس از درگذشت لمکه، رئیس افتخاری بایرن تسلیت خود را به خانواده ابراز کرد.

آنها زمانی به عنوان دشمنان سرسخت بوندس‌لیگا شناخته می‌شدند. ویلی لمکه، سرمربی سابق برمن، و اولی هوینس، همتای او از بایرن مونیخ، در دهه‌های 1980 و 1990 بارها به صورت علنی از یکدیگر را به شدت نقد کردند.

سال‌ها بعد، پس از گذراندن دوران زندان توسط هوینس، این دو نفر سرانجام با هم صحبت کردند و رابطه دوستانه‌ای برقرار کردند. همانطور که هوینس یک بار گفته بود، چندین دیدار بین این دو نفر در گذشته انجام شده بود.

2067739

لمکه که روز دوشنبه در سن 77 سالگی به طور ناگهانی درگذشت، اتفاقی که رقیب سابق او را تحت تاثیر قرار داد. هوینس گفت: «این خبر مرا غمگین کرد. ویلی لمکه مردی بحث‌برانگیز بود: همه می‌دانند که ما اغلب بحث و جدل می‌کردیم. اما او همچنین مردی اهل گفتگو بود و در نهایت رابطه خوبی پیدا کردیم.»

هوینس همچنین اذعان کرد که لمکه «بوندس‌لیگا و فوتبال آلمان را بسیار غنی کرده است» و همچنین به خدمات او به باشگاه هانزا اشاره کرد: «تسلیت صمیمانه من به خانواده و دوستان او و همچنین به وردربرمن - باشگاهی که بدون ویلی لمکه امروز وجود نداشت.»

دیدگاه‌ها