کد خبر : 2061954 | 23 مرداد 1403 ساعت 21:31 | 56.8K بازدید | 31 دیدگاه

موراتا پیشنهاد آشتی را رد کرد: فقط طلاق!

آلیس کامپلو، حاضر است به آلوارو موراتا فرصتی دوباره بدهد اما این مهاجم اسپانیایی نمی‌خواهد دوباره با همسر سابق خود زندگی کند.

موراتا پیشنهاد آشتی را رد کرد: فقط طلاق!

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز شبکه 3 اسپانیا قسمت جدیدی از برنامه "اسپخو پابلیکو" را پخش کرد، برنامه صبحگاهی که اکنون لورنا گارسیا مجری آن است و اخبار سیاسی و اجتماعی اسپانیا و جهان را مرور می‌کند.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد، میز مناظره این برنامه بسیار بر افشای جزئیات جدایی غیرمنتظره آلوارو موراتا و آلیس کامپلو متمرکز بود.

2067738

یکی از سوالاتی که در برنامه مطرح شد این بود که آیا جدایی موراتا از اتلتیکو ربطی به جدایی او از کامپلو داشت؟

لورنا گارسیا در مورد این سوال گفت:"قبل از جام ملت‌های اروپا، او به وضوح اعلام کرد که می‌ماند. من واقعاً این احساس را دارم که بعد از این تصمیم، یک بحران وجود داشته و نظر او عوض شد."

اطرافیان موراتا این موضوع را رد می‌کنند که تصمیم او در عرصه ورزشی، ارتباطی با پایان رابطه او با تاجر ایتالیایی داشته باشد. یکی از روزنامه‌نگاران میهمان این برنامه گفت:"به من گفته شد وقتی موراتا تصمیم به رفتن گرفته بود، از قبل می‌دانست که قرار است از آلیس جدا شود."

اگرچه نزدیکان به مهاجم جدید میلان اصرار دارند که این دو تصمیم به هم مرتبط نیستند. آنابل گیل که فرصت صحبت با افراد نزدیک به مهاجم را داشته، گفت:"افراد نزدیک به او به من می‌گویند که اگرچه این رابطه برای همیشه قطع شده اما پنج روز پیش تمام شده است، بنابراین این ماجرا با زمان بندی تصمیم او برای جدایی از اتلتیکو، مطابقت ندارد."

همچنین این روزنامه نگار تایید کرد یکی از طرفین این رابطه راه بازگشت را نبسته و به آلیس کامپلو اشاره کرد:"نزدیکان به بازیکن اطمینان می‌دهند که کامپلو مایل است فرصتی دوباره به این مهاجم اسپانیایی بدهد، اما این خود موراتاست که قصد ندارد دوباره با او زندگی کند."

دیدگاه‌ها