کد خبر : 2061951 | 23 مرداد 1403 ساعت 21:18 | 37.3K بازدید | 59 دیدگاه

تصمیم ستاره مورد علاقه رئال: باید امباپه شوم!

قرارداد آلفونسو دیویس، مدافع بایرن مونیخ، در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و رئال مادرید نمی‌خواهد برای خرید او وارد چالش شود‌

تصمیم ستاره مورد علاقه رئال: باید امباپه شوم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و مدیران آن همچنان بر ایده خود مبنی بر پایان فعالیت‌های نقل و انتقالات در تابستان امسال پایبند هستند.

هیچ بحثی وجود ندارد، مهم نیست چقدر در رسانه‌ها گفته می‌شود، صحبت می‌شود یا حدس و گمان می‌رود یا هواداران چه می‌خواهند.

در والدبباس تخمین زده می‌شود و اعتقاد بر این است که این تیم به اندازه کافی مهره در اختیار دارد و مجبور نیست حتی حتی خالی ناچو را در مرکز خط دفاعی پوشش دهد.

2067733

یکی از تکراری‌ترین اخبار برای رئالی‌ها مربوط به آلفونسو دیویس و درگیری داخلی او با بایرن مونیخ است. حقیقت این است که این بازیکن کانادایی از اکتبر گذشته با رئال در ارتباط بوده است.

او قرارداد خود را تمدید نکرده و همچنان در برابر فشار بایرن، تصمیمش را عوض نکرده است. تمدید فرلان مندی باعث شده که رئال‌ در حال حاضر به این بازیکن نیاز نداشته باشد اما به این معنی نیست که برای فصل بعدی او او فکر نکنند.

اطرافیان این مدافع از اولین روزی که نام او با رئال در ارتباط بوده، می‌دانستند که دیویس نمی‌خواهد با بایرن تمدید کند. بر اساس گزارش مارکا رئال مادرید نمی‌خواهد برای دیویس وارد جنگ سود. او همچنان بازیکن مهمی به حساب می‌آید اما حالا همه چیز به پایان قراردادش در 30 ژوئن 2025 بستگی دارد.

اگر بایرن تصمیم بگیرد در تابستان امسال و با توجه به امتناع مدافع کناری از تمدید، برای او به دنبال خریدار باشد، به نظر نمی‌رسد که رئال در حال حاظر پیشنهادی ارائه کند چون آن‌ها به غیر از مندی، فران گارسیا را هم در دفاع چپ دارند.

مارکا تایید کرده که رئال هیچ پیشنهاد مستقیمی برای دیویس به بایرن مونیخ ارائه نکرده است. تصمیم دیویس قاطع است و این مدافع کانادایی می‌داند که آینده احتمالی او به تمدید نکردن و صبر کردن تا تابستان 2025 بستگی دارد.

امباپه به دلیل ایده تمدید نکردن، انتظار و دریافت حقوق و پاداش‌ها، مرجع بزرگی برای بسیاری از بازیکنان از جمله دیویس خواهد بود. این در حالی است که بایرن همچنان بر تمدید قرارداد دیویس پافشاری می‌کند.

دیدگاه‌ها