کد خبر : 2061946 | 23 مرداد 1403 ساعت 20:35 | 27.7K بازدید | 17 دیدگاه

ستاره چلسی: سردرگم‌ترین بازیکن جهان

کانر گالاگر، هافبک چلسی، همچنان منتظر است تا اتلتیکومادرید و لندنی‌ها شرایطش را پیش از حضور در تمرینات تیم اسپانیایی حل کنند.

ستاره چلسی: سردرگم‌ترین بازیکن جهان

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کانر گالاگر برای پیوستن به اتلتیکو در مسیر تبدیل شدن به یکی از بزرگترین داستان‌های نقل و انتقالات تابستانی است.

پس از چند روز زمان برای تصمیم‌گیری چلسی درمورد موافقت با پیشنهاد اتلتیکومادرید، اکنون این بازیکن انگلیسی در انتظار مشخص شدن وضعیت‌اش است.

اتلتیکو و چلسی همچنان به دنبال راهی برای حل ابهامی هستند که هافبک انگلیسی هیچ ارتباطی با آن ندارد. پس از توافق نهایی با اتلتیکو از هفته گذشته، این بازیکن به مادرید سفر کرد تا قراردادش را به صورت رسمی امضا کند.

2067725

هافبک چلسی از روز پنجشنبه در مادرید، امیدوار است که این دو باشگاه بتوانند وضعیتی را حل کنند که بیشتر تحت تأثیر منصرف شدن تیم لندنی برای بستن قرارداد با سامو اومورودیون قرار گرفته است. امضایی که یکشنبه گذشته منحل شد.

گالاگر که پس از عدم جذب میکل مرینو به هدف اصلی اتلتیکو تبدیل شد، از پنجشنبه گذشته در پایتخت اسپانیا حضور دارد. اتلتیکو پس از انتشار عکسی از کانر در ورزشگاه‌اش اعلام کرد که این بازیکن انگلیسی در متروپولیتانو حضور داشت.

آن روز، این ملی‌پوش انگلیسی همه چیز مربوط به قرارداد خود را با باشگاه اتلتیکو به توافق رساند و تا پیش از امضای قرارداد سامو اومورودین همه چیز خوب بود.

از زمانی که ورود قهرمان اخیر المپیک به چلسی ناکام ماند، کانر باید منتظر باشد تا راه حلی پیدا شود. بر اساس گزارش مارکا، اتلتیکو به طور مداوم با بازیکن انگلیسی در تماس است که به او امکان بازگشت به لندن تا حل شدن شرایط داده شده و درک می‌کنند که بهتر است او در خانه همراه خانواده‌اش باشد تا در هتلی در پایتخت اسپانیا.

با وجود این، کانر در مادرید می‌ماند و منتظر است تا تصمیم بگیرد که آیا او به لندن بازخواهد گشت یا در مادرید بماند به امید اینکه راه حلی پیدا شود.

دیدگاه‌ها