کد خبر : 2061936 | 23 مرداد 1403 ساعت 20:03 | 14.7K بازدید | 72 دیدگاه

ستاره آتالانتا: مقابل رئال 110 درصد توان‌مان را می‌گذاریم

آدمولا لوکمن، مهاجم آتالانتا، می‌گوید از رویارویی با رئال مادرید در فینال سوپرجام اروپا بسیار هیجان زده است.

ستاره آتالانتا: مقابل رئال 110 درصد توان‌مان را می‌گذاریم

به گزارش "ورزش سه"، آدمولا لوکمن ستاره فصل گذشته آتالانتا بود که با هت‌تریک او این تیم ایتالیایی به قهرمانی اروپا دست پیدا کرد.

درخشش این مهاجم جوان روند شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن را به پایان رساند و دست قهرمان بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان، از رسیدن به جام قهرمانی لیگ اروپا کوتاه ماند.

لوکمن اکنون به همراه همبازیانش ماموریت جدیدی دارد و روز چهارشنبه باید در فینال سوپرجام به مصاف رئال مادرید به عنوان قهرمان چمپیونزلیگ برود. او در نشست خبری قبل از این بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید:

بعد از هت‌تریک در دوبلین چه احساسی داری؟
خوب، این یک موقعیت متفاوت است. بازی سوپرجام یک شب متفاوت است. ما بسیار هیجان زده و خوشحالیم.

در دوبلین هت‌تریک کردی، تنها هت‌تریک در فینال لیگ اروپا. فردا با تیمی مثل مادرید بازی می‌کنید. چه شانسی برای قهرمانی دارید؟
ما شایسته حضور در فینال لیگ اروپا بودیم، سخت کار کردیم. این چیزی بود که ما را به اینجا رساند. و فردا شب دیگری برای نشان دادن ویژگی‌هایمان خواهد بود.

2067670

آیا یکی از پنالتی‌زن‌ها هستی؟
این یک سوال مربوط به مربی است (می‌خندد).

فردا 6 هزار طرفدار خواهید داشت. چه پیامی به آنها می‌دهی؟
ما خیلی خوشحالیم. ما تمام تلاش خود را برای قهرمانی انجام خواهیم داد. اگر 110 درصد توان خود را بگذاریم و همه در یک کشتی باشیم، مشتاقانه منتظریم، به زمین می‌رویم و نشان می‌دهیم از چه ساخته شده‌ایم.

مادرید حتی یک بازی با بهترین تیم خود انجام نداده است. بدون کروس، امباپه هنوز اولین بازی خود را انجام نداده، بسیاری در تعطیلات حضور داشتند... آیا بهترین زمان برای رویارویی با مادرید است؟
آن‌ها یک تیم بزرگ هستند و بازیکنانی عالی دارند. فکر نمی‌کنم زمان‌های بهتر یا بدتری برای رویارویی با مادرید وجود داشته باشد. ما باید روی خودمان تمرکز کنیم. آن‌ها نقاط قوت خود را دارند، خطرات خود را هم دارند. اما ما هم ویژگی‌هایی داریم.

وضعیت تیم چطور است؟
خیلی قوی. ما بسیار خوشحالیم که متئو رتگی را در کنار خود داریم.

دیدگاه‌ها