کد خبر : 2061919 | 24 مرداد 1403 ساعت 04:30 | 5.8K بازدید | 28 دیدگاه

اعلام رضایت تاج از عملکرد سرمربی تیم ملی

مهدی تاج در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود حمایت کاملی از امیر قلعه‌نویی داشت.

اعلام رضایت تاج از عملکرد سرمربی تیم ملی

به گزارش “ورزش سه”، رئیس فدراسیون فوتبال در نشست مطبوعاتی امروز خود در تبریز  با سوالی در مورد نیمکت تیم ملی ایران مواجه شد و برای دقایقی درباره تیم ملی صحبت کرد.

او در ابتدا در پاسخ به این پرسش که آیا از امیر قلعه‌نویی رضایت دارد؟ اظهار داشت: از آقای قلعه‌نویی فوق‌العاده راضی هستیم و با امکاناتی که کشور دارد، تیم ملی بهترین بهره‌برداری را انجام می‌دهد. خودش هم می‌داند که ما سعی کردیم هر چه در توان‌مان بوده، در اختیار تیم ملی قرار بدهیم.

تاج افزود: خود آقای قلعه‌نویی ممکن است الان طلب جدی نداشته باشند، اما ۵-۶ ماه بدون دستمزد کارشان را انجام دادند و یک‌بار هم یک مصاحبه نکردند و ما بعدا پرداخت کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به محدودیت مالی فدراسیون توضیح داد: همان‌طور که می‌دانید فدراسیون محدودیت‌های مالی جدی دارد و درآمدهایش از فیفا و AFC است که بسیار از آنها بلوکه شده است. دولت هم در حد ۲۰-۳۰ میلیارد کمک می‌کند که این پول یک سفری است که ما تیم ملی را به سنگاپور یا هنگ‌کنگ بفرستیم.

2042607

وی ادامه داد: ما سعی کردیم همه تکالیف‌مان را برای همه تیم‌های ملی انجام بدهیم و هیچ فیفادی‌ای را از دست ندادیم، اما مشخصا از قلعه‌نویی راضی و متشکر هستیم. ایشان واقعا وقت می‌گذارد. من خیلی سال است که آقای قلعه‌نویی را می‌شناسم. ایشان خیلی فنی و در عین حال علمی هستند.

مهدی تاج با حمایت دوباره از قلعه‌نویی گغت: در‌ حال حاضر یک سیستم علمی مشخص را راه‌اندازی کرده و هر بازی را آنالیز می‌کند. ایشان یک تیم خیلی قوی آنالیز آورده، از همه باشگاه‌ها مشورت می‌گیرد، با همه مذاکره می‌کند. آقای قلعه‌نویی از همه امکانات برای بهبود ورزش استفاده می‌‌کند و ان‌شاالله ما در این مرحله از مسابقات مقدماتی جام جهانی هم با توفیق روبه‌رو خواهیم شد.

دیدگاه‌ها