کد خبر : 2061904 | 23 مرداد 1403 ساعت 17:04 | 61.8K بازدید | 69 دیدگاه

وی‌ای‌آر بازی استقلال در یک اتاق عجیب(عکس)

کمیته داوران فدراسیون فوتبال قصد دارد دیدار شمس‌آذر و استقلال را با وی‌ای‌آر برگزار کند.

وی‌ای‌آر بازی استقلال در یک اتاق عجیب(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که ورزشگاه سردار آزادگان قزوین نواقص زیادی دارد و حتی گفته می‌شد شاید به میزبانی مسابقات لیگ برتر نرسد، اما حالا قرار است میزبان دیدار شمس‌آذر و استقلال تهران در هفته اول باشد و حتی تکنولوژی کمک داور ویدئویی نیز در آن استفاده شود.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین که از سال گذشته پذیرای مسابقات لیگ برتر بوده، نواقص زیادی در بحث رختکن، ورودی تیم‌ها، جایگاه، اتاق نماینده فدراسیون فوتبال و ... داشته ولی با وجود این مسائل، قرار است میزبان یک بازی حساس در شروع فصل جدید با استفاده از وی‌ای‌آر باشد.

فدراسیون فوتبال با انتشار تصویری از اتاق وی‌ای‌آر در قزوین نوشته: «آماده‌سازی اتاق VAR برای استقرار محموله سیستم داور ویدئویی در ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین» که در این عکس، یک اتاق ناقص و بی‌شباهت به محل میزبانی از این تکنولوژی باشد.

2067607

گفته می‌شود یک وی‌ای‌آر سیار به ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برده می‌شود تا دیدار شمس‌آذر و استقلال هم مثل بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن با این تکنولوژی برگزار شود، اما اتاق در نظر گرفته شده برای حضور داور و کمک داور ویدئویی، در حال حاضر شکل جالبی ندارد و ناقص است.

دیدگاه‌ها