کد خبر : 2061896 | 24 مرداد 1403 ساعت 03:48 | 25.5K بازدید | 19 دیدگاه

اولین پیشنهاد رد شد

مشتری انگلیسی جدید برای خرید ناکام بارسا

ویتور روکه در فهرست فروش بارسلونا قرار دارد و امروز موندودپورتیوو خبر از رسیدن پیشنهاد اورتون داد.

مشتری انگلیسی جدید برای خرید ناکام بارسا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اورتون 25 میلیون ثابت به اضافه سه میلیون یورو متغیرها برای روکه پیشنهاد داده اما بارسلونا 30 میلیون یورو ثابت می‌خواهد. اخیرا لاتزیو در مذاکرات با بارسا پیشرفتی نکرد و باید اشاره کرد که بورنموث نیز به این مهاجم علاقه‌مند است.

مهاجم برزیلی که دیروز به دلیل بیماری در جام خوان گمپر مقابل موناکو شرکت نکرد (اگرچه در کنار سایر بازیکنان حاضر شد) حالا در فهرست خرید اورتون انگلیس قرار دارد. باشگاه آبی پوش شهر لیورپول در حال مذاکره با بارسلوناست و طبق گفته اسکای اسپورتس، اولین پیشنهاد مبلغ 25 میلیون یورو ثابت به اضافه سه میلیون متغیرها بوده که رد شد.

بارسا به پول نیاز دارد تا بتواند خریدهای جدید انجام دهد و قرارداد بازیکنانی مثل دنی اولمو، اینیگو مارتینز، پائو ویکتور و الکس وایه را ثبت کند. به همین دلیل حاضر نیست ویتور روکه را با مبلغی کمتر از 30 میلیون انتقال دهد. همان مبلغی که برای خرید او به اتلتیکو پارانائنسه پرداخت کرده بود.

این بازیکن برزیلی 19 ساله و با قراردادی تا سال 2031 با بارسا، در پیش فصل تحت هدایت هانسی فلیک نتوانست خودش را نشان دهد و اکنون جدایی او محتمل‌ترین گزینه است.

دیدگاه‌ها