کد خبر : 2061894 | 23 مرداد 1403 ساعت 16:15 | 33.1K بازدید | 27 دیدگاه

خوشحالم برای سیمئونه بازی خواهم کرد

گریزمان هر روز زنگ می‌زد که به اتلتیکو بیا!

خولین آلوارز حالا دیگر رسما بازیکن اتلتیکو مادرید است. او در مصاحبه امروز خود از نقش آنتوان گریزمان در انتقالش گفت.

گریزمان هر روز زنگ می‌زد که به اتلتیکو بیا!

به گزارش "ورزش سه"، از حدود یک هفته پیش روزنامه‌های معتبر اسپانیایی خبر داده بودند ‏که اتلتیکو مادرید و سیتی بر سر انتقال این مهاجم آرژانتینی به توافق ‏رسیده‌اند. یکشنبه بعد از ظهر آلوارز به فرودگاه بین‌المللی مادرید رسید ‏و تصویری از خودش منتشر کرد تا همه متوجه بشوند که او برای ‏امضا با اتلتیکو آمده است. خولین دیروز صبح در تست‌های پزشکی ‏شرکت کرد و عصر دیروز نیز قراردادش را رسما امضا کرد. 

اتلتیکو مادرید در نهایت موفق شد برای ‏جذب خولین آلوارز با منچسترسیتی بر سر پرداخت 70 میلیون یورو ‏ثابت و 20 میلیون یورو پاداش‌های عملکردی به توافق برسد.

خولین در اولین مصاحبه خود با رسانه باشگاه مادریدی گفت: «از حضور در اینجا بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستم. در شهر و باشگاه از من به خوبی استقبال کرده‌اند و از من انتظارات زیادی دارند. از اولین لحظه ورودم در فرودگاه و سپس در کلینیک باشگاه استقبال‌ها زیاد بود و این برای شروع بسیار خوب است. حالا باید در زمین خودم را ثابت کنم.»

2067593

او همچنین در مورد عنکبوت، نام مستعار خود، نیز توضیح داد: «از زمانی که سه یا چهار ساله بودم و با برادران و دوستانم بازی می‌کردم، آنها من را آرانیا (عنکبوت) صدا می‌زدند. سپس این نام روی من ماند و برای همه عادی شد. کار به جایی رسید که یک بار من را خولین صدا زدند و من برنگشتم.»

نقش گریزمان در این انتقال: «گریزمان و خولیانو سیمئونه کسانی بودند که تقریبا هر روز بیشترین پیام را برای من ارسال می‌کردند. گریزمان هر روز به من می‌گفت به اتلتیکو بیا. با رودریگو دی پل و مولینا هم طبعا صحبت کردم. حالا من تلاش خواهم کرد تا بهترین بازی‌ها را برای اتلتیکو انجام دهم و به تیم کمک کنم تا پیروز شود. می‌خواهیم اتلتیکو را به صدر لالیگا ببریم. من همیشه با خانواده سیمئونه ارتباط نزدیکی داشتم و خوشحالم برای ال‌چولو بازی خواهم کرد.»

دیدگاه‌ها