کد خبر : 2061892 | 23 مرداد 1403 ساعت 16:07 | 48.9K بازدید | 14 دیدگاه

قمی‌ها با دنیایی از حاشیه راهی تعطیلات می‌شوند؛

قلیان شگفتی‌ساز لیگ برتر را به مرز نابودی کشاند

مدیرعامل و بازیکنان تیم هیئت فوتبال قم، شگفتی‌ساز این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران به علت مسائل حاشیه‌ای و جنجالی مقابل همدیگر قرار گرفته‌اند.

قلیان شگفتی‌ساز لیگ برتر را به مرز نابودی کشاند

به گزارش "ورزش سه"، تیم هیئت فوتبال قم که با نتایج فوق العاده‌اش با توجه به بازیکنان جوان و گمنام و همچنین مشکلات شدید مالی، فوتسال ایران را شگفت‌زده کرده است، پس از پیروزی بزرگ و خارج از خانه مقابل فرش آرا مشهد در ضیافت شام و دورهمی شرکت می‌کنند که جنجال بزرگی ایجاد کرده است. 

ماجرا از این قرار است که بازیکنان و مربیان تیم هیئت فوتبال قم پس از سه امتیاز ارزشمندی که در مشهد به‌دست آورده بودند، در مراسمی دورهمی کنار یکدیگر جمع شده‌اند و پس از حضور رضا کردی در این ضیافت و وجود قلیان در جمع حاضر باعث ناراحتی و برآشفتگی وی شده و در ادامه درگیری لفظی بین او و برخی از بازیکنان باعث شد که کمتر از ۱۲ ساعت پس از اتفاقات پیش آمده، مدیرعامل این تیم استعفا دهد.

2067588

ابتدا رضا کردی مدیرعامل قمی‌ها پیرامون این اتفاقات استعفا داد و سپس کار به اعتصاب بازیکنان و شرکت نکردن در تمرینات کشیده شد. حالا ماجرا اینقدر جدی و جنجالی شده که این احتمال وجود دارد تیم هیئت فوتبال قم در هفته ششم مقابل فولاد هرمزگان در زمین حاضر نشود.

کناره‌گیری کردی، بلافاصله با مخالفت رئیس هیئت فوتبال قم همراه شده و عصر روز گذشته کردی در تمرینات هیئت فوتبال حاضر می‌شود. حضور مدیرعامل در سالن موجب واکنش بازیکنان خواهد شد و آن‌ها سالن را ترک می‌کنند و اطلاع می‌دهند در صورت اینکه رضا کردی در تیم پست و مقامی داشته باشد از حضور در تمرینات و مسابقه خودداری می‌کنند.

2067590

با این حال، کردی در واکنش به تصمیم بازیکنان به آن‌ها اعلام کرده در صورت تداوم پیدا کردن غیبت‌شان در تمرینات و عدم حضور در مسابقه رسمی، مطابق قانون، مدیران تیم هیئت فوتبال قم با خاطیان برخورد می‌کند. 
تیم هیئت فوتبال قم به شکل فاجعه‌باری درگیر حاشیه و جنجالی عجیب شده و شاید در بدترین حالت اتفاقات آن دورهمی جنجالی به انحلال تیم منجر شود. باید دید در ۲۴ ساعت آینده چه تصمیمات و اتفاقاتی در این زمینه رقم می‌خورد.

لازم به ذکر است، تیم هیئت فوتبال قم روز پنجشنبه میزبان فولاد هرمزگان خواهد بود و مشخص نیست این مسابقه برگزار می‌شود یا نه.

دیدگاه‌ها