کد خبر : 2061891 | 23 مرداد 1403 ساعت 16:01 | 71.1K بازدید | 59 دیدگاه

واکنش‌های متناقض به خبر انتقال دیاز به سیتی

بمب بزرگ انتقالات انگلیس در آستانه انفجار

ال‌چیرینگیتو دقایقی پیش ادعا کرد، لوئیس دیاز، ستاره لیورپول، پیشنهاد 60 میلیون پوندی برای پیوستن به منچسترسیتی را قبول کرده و با سیتیزن‌ها به توافق رسید.

بمب بزرگ انتقالات انگلیس در آستانه انفجار

به گزارش "ورزش سه"، ال چیرینگیتو اسپانیا دقایقی پیش گزارش داد که لوئیس دیاز، ملی پوش کلمبیایی لیورپول، با قهرمان لیگ برتر برای یک قرارداد پنج ساله به توافق رسیده است. این گزارش می‌افزاید که سیتی آماده است 70 میلیون یورو (59.8 میلیون پوند) برای این بازیکن 27 ساله به لیورپول بپردازد.

دیاز همچنین مورد توجه بارسلونا قرار داشت زیرا آنها وینگر لیورپول را جایگزینی مناسب برای نیکو ویلیامز می‌دانستند که در جذب او ناکام ماندند. دیاز در مصاحبه‌ای در ماه آوریل هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه به دنبال ترک لیورپول در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است، بروز نداده بود.

دیاز گفته بود: «حقیقت این است که از حضور در اینجا بسیار خوشحالم. سال‌های خوبی برای باشگاه در راه است، من در این مورد شک ندارم. شما  در لیورپول بیشتر و بیشتر یاد می‌گیرید که حرفه‌ای باشید، انسان بهتر و هم‌تیمی خوبی باشید. من شخصاً همیشه تلاش خواهم کرد تا بهترین بازی‌ها را برای تیمم انجام دهم. همیشه سعی می‌کنم 100 درصدم را برای لیورپول در زمین بگذارم.»

لیورپول در ژانویه 2022 دیاز را با مبلغ اولیه 37 میلیون پوند از پورتو به خدمت گرفت. او از زمان انتقالش به لیگ برتر، 24 گل در 98 بازی به ثمر رسانده است و به لیورپول کمک کرده است تا جام حذفی و دو جام اتحادیه را به دست آورد.

2067586

اما واکنش‌ها در انگلیس به‌گونه‌ای دیگر بود. منابع معتبر نزدیک به لیورپول این خبر را تکذیب کرده و به عنوان یک شوخی به آن نگاه کرده‌اند. اینکه لیورپول هرگز برای فروش دیاز وارد مذاکره نخواهد شد و خود بازیکن نیز هیچ تمایلی برای جدایی نشان نداده است. منبع معتبر قابل ذکری از انگلیس نیز این خبر را تایید نکرده است.

در عین حال لیورپول همچنان قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر، بازیکن جدیدی اضافه نکرده که در نوع خود بسیار عجیب است. روز دوشنبه، لیورپول ضربه بزرگی خورد زیرا مارتین زوبیمندی، هدف اصلی آنها برای تقویت خط میانی، انتقال به آنفیلد را به‌خاطر تعهدش به رئال سوسیداد رد کرد.

سیتی در تابستان امسال یک خرید جدید انجام داده است. آنها ساوینیو، وینگر برزیلی، را در ماه ژوئیه با قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو (30.8 میلیون پوند) از تیم تروا فرانسه خریدند. او فصل قبل قرضی در خیرونا درخشیده بود.

دیدگاه‌ها