کد خبر : 2061886 | 23 مرداد 1403 ساعت 15:37 | 40K بازدید | 82 دیدگاه

هو شدن دی یونگ در مونتجوئیک

هواداران بارسا به کاپیتان هم رحم نکردند

یکی از اتفاقات عجیب مراسم دیشب جام خوان گامپر هو شدن فرانکی دی یونگ (کاپیتان سوم تیم) از سوی هواداران بارسا بود.

هواداران بارسا به کاپیتان هم رحم نکردند

به گزارش "ورزش سه"، به سنت هر ساله بارسلونا قبل از اولین بازی لالیگا در جام خوان گامپر به میدان رفت و بعد از 12 سال این بازی را باخت. موناکو سه گل به بارسا زد تا زنگ خطر برای آبی و اناری‌ها به صدا در بیاید. این بازی همیشه بهترین فرصت برای معرفی بازیکنان یا مربی جدید به هواداران است و دیروز هانسی فلیک، پائو ویکتور و دنی اولمو به هواداران بارسا معرفی شدند.

قبل از بازی فلیک و تراشتگن برای هواداران صحبت کردند و سپس نام تمامی بازیکنان خوانده شد. طبعا استقبال‌ها نیز متفاوت بود. گاوی و لامین یامال همراه با تراشتگن بیشتر از همه تشویق شدند. همچنین روبرت لواندوفسکی، پدری، بالده، کوبارسی و کنده نیز تشویق‌های خوبی دریافت کردند. ویتور روکه برزیلی با با تشویق اندکی از سکوها همراه شد و عجیب اینکه فرانکی دی یونگ زمانی که نامش در ورزشگاه اعلام شد، با سوت‌های اعتراضی بخشی از ورزشگاه روبه‌رو شد. دی یونگ مدت‌هاست مصدوم است و هنوز شرایط بازی ندارد. علیه کلمنت لنگله نیز در ورزشگاه سوت زدند.

مشخص نیست دلیل این واکنش هواداران به دی یونگ چه بود. شاید مصدومیت‌های متوالی او در فصل گذشته را بتوان عنوان کرد. او یکی از کاپیتان‌های تیم است و در سال‌های اخیر همواره گزینه جدایی را رد کرده و گفته است که با تمام وجود برای بارسا می‌جنگد. دی یونگ قطعا انتظار چنین واکنشی را نداشت.

دیدگاه‌ها