کد خبر : 2061875 | 23 مرداد 1403 ساعت 15:00 | 25.6K بازدید | 28 دیدگاه

مدیر آکادمی تراکتور، یک کروات نام آشنا!

باشگاه تراکتور برنامه ویژه برای آکادمی خود دارد.

مدیر آکادمی تراکتور، یک کروات نام آشنا!

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه تراکتور روز گذشته اعلام کرد که یک مدیر آکادمی کروات به عنوان رئیس تیم‌های پایه تراکتور منصوب شده است.

مظفری‌‌زاده در این خصوص توضیح داد: برای آکادمی یک برنامه بلندمدت و یک برنامه کوتاه مدت داریم. آنچه که انتظار داشتیم، در روند آکادمی اتفاق نیفتاده است. امسال با تاکیدی که شخص آقای زنوزی نسبت به آکادمی و پرورش استعدادهای فوتبال در استان داشتند، دستور دادند بودجه مناسبی را به آکادمی فوتبال اختصاص بدهیم.

وی افزود: ما با یک مدرس خیلی مطرح و خوب از کرواسی صحبت کردیم و در حال مذاکره هستیم که بیایند و مدیریت آکادمی را بر عهده بگیرند. ایشان هم سابقه مربیگری در تیم‌های ملی پایه کرواسی را داشتند و هم در کشور خودمان خیلی عملکرد درخشانی داشته‌اند. اگر توافق ایشان نهایی شود، ظرف چند روز آینده می‌آیند.

او درباره نقش مدیر آکادمی عنوان کرد: ایشان در مدیریت آکادمی خواهند بود و سعی می‌کنیم از نیروهای شایسته و پرتوان استان هم در کنار ایشان استفاده کنیم. البته زمان می‌برد و نمی‌توانیم با شروع فصل یک‌باره تحول ایجاد کنیم. برنامه بلندمدت است و امیدواریم در آینده شاهد رشد فوتبال و آکادمی تراکتور باشیم.

مظفری‌زاده در پایان گفت: واقعا فوتبال آذربایجان استعداد زیادی دارد و حیف است که این‌ها جذب فوتبال نشوند. آذربایجان یک زمانی نصف تیم ملی را تغذیه می‌کرد و بازیکنان بزرگی را به فوتبال ایران معرفی کرده است. امیدواریم با این برنامه‌ریزی بتوانیم در این زمینه نتیجه خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها