کد خبر : 2061873 | 23 مرداد 1403 ساعت 14:56 | 60.4K بازدید | 71 دیدگاه

وداع با بارسا در حضور اسطوره‌ها

اشک‌های سرخی: یک خداحافظی دیگر می‌خواستم

سرخی روبرتو امروز در حضور ژاوی، پویول و جرارد پیکه با بارسلونا خداحافظی کرد. در مراسمی که او بی‌اختیار گریست.

اشک‌های سرخی: یک خداحافظی دیگر می‌خواستم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا دو روز پیش به صورت رسمی جدایی سرخی روبرتو را تایید کرد. این باشگاه اسپانیایی ویدیویی از این بازیکن منتشر کرد و نوشت: "یک بارسایی واقعی. ممنون سرخی، به زودی می‌بینیمت."

روبرتو در صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی از طرفداران بارسلونا خداحافظی کرد. او نوشت: «دوستان، زمان تشکر از شما برای همه چیز که در سفری که با هم داشتیم، رسیده است. زنده باد بارسا، برای همیشه!"

2067568

روبرتو در سن 32 سالگی تصمیم گرفته تا دور از بارسلونا یک ماجراجویی فوتبالی جدید را آغاز کند. این بازیکن 32 ساله که در ابتدای جولای بازیکن آزاد شد، امروز در یک مراسم ویژه از بارسا خداحافظی کرد. مراسمی که در آن ژاوی، پیکه، پویول و بسیاری از هم تیمی‌های سابق سرخی حاضر بودند.

سرخی در شروع حرف‌هایش گفت: «از همه شما که اینجا هستید متشکرم. در سال‌های اخیر، من دیده‌ام که چگونه اسطوره‌ها می‌روند و امروز نوبت من است. من از کودکی عاشق بارسا بودم و همیشه بازی‌های بارسا را ​​تماشا می‌کردم. در 14 سالگی، رویای خود را برآورده کردم و هر روز از بودن در بارسلونا لذت می‌بردم. پس از چندین سال به لاماسیا رفتم، جایی که بهترین سال‌های زندگی من رقم خورد.

2067569

لاماسیا همیشه قلب این باشگاه خواهد بود. در 17 سالگی، من زیر نظر لوئیز انریکه به عنوان یک بازیکن برای اولین‌بار برای تیم دوم بارسلونا بازی کردم. در 18 سالگی، اولین بازی خود را در تیم اصلی با گواردیولا انجام دادم. روز خاصی در حرفه من بود. من با الگوهایم در رختکن هم تیمی شده بودم. شب‌های جادویی داشتم. چه کسی می‌توانست تصور کند که قرار است 25 عنوان قهرمانی کسب کنم و 373 بازی انجام دهم؟ 

من می‌خواهم از روسای بارسلونا، مربیان، مدیران، کارکنان و پزشکان تشکر کنم... از شما تشکر می‌کنم که به من احساس بودن در خانه را دادید. خطاب به هواداران: دوست داشتم در زمین خداحافظی کنم و تا ابد از شما سپاسگزار خواهم بود. خواسته‌های شما مرا به آنچه امروز هستم تبدیل کرده است. من شما را در قلبم خواهم داشت. از این پس یک هوادار دیگر بارسا خواهم بود.»

سرخی سپس احساساتی شد و شروع به گریه کرد. حاضران در مراسم نیز یکپارچه او را تشویق کردند.

2067567

خوان لاپورتا نیز در این مراسم گفت: «ظهر همگی به‌خیر. امروز یک روز پر از احساسات است. از همه شما که آمدید متشکرم. ژاوی، پیکه، پویول، هم تیمی‌های سابق، بازیکنان فعلی، اونزوئه... چیزی که می‌خواهم این است که به شما بگویم که شما اسطوره و نماد بارسا هستید.

2067572

سرخی تو یک فرد و بازیکن نمونه هستی. تو از 14 سالگی تمام رده‌های تیمی بارسا را گذراندی و همیشه متعهد و سخت‌کوش بودی. تو همیشه مراقب جوانان باشگاه بودی و مثل یک کاپیتان واقعی عمل کردی. با 25 عنوان و 373 بازی شکوه را لمس کردی. همه ما بازی‌های خوبت را در خاطر خواهیم داشتد هر جا بروی، تو را در قلبمان خواهیم داشت.»

2067565

دیدگاه‌ها