کد خبر : 2061871 | 23 مرداد 1403 ساعت 14:51 | 25.8K بازدید | 90 دیدگاه

بنیادی‌فر کمک ویدئویی دکتر؛

فوری: وی‌ای‌آر در بازی پرسپولیس

کمیته داوران تصمیم گرفت مسابقه افتتاحیه لیگ برتر را با وی‌ای‌آر برگزار کند.

فوری: وی‌ای‌آر در بازی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، تست دستگاه کمک داور ویدئویی جدید فوتبال ایران روز شنبه این هفته در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور نمایندگان فیفا، ای‌اف‌سی و فدراسیون فوتبال انجام شد و حالا قرار است خیلی زود مورد استفاده قرار بگیرد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در حالی اسامی داوران هفته اول فصل جدید لیگ برتر را مشخص کرد که در کنار اسامی داور وسط و کمک‌های او، تیم وی‌ای‌آر را هم اعلام نمود.

بنابر اعلام کمیته داوران، قضاوت دیدار افتتاحیه لیگ برتر بین پرسپولیس و ذوب‌آهن را بیژن حیدری برعهده دارد و علیرضا ایلدروم و علی احمدی او را کمک می‌کنند، اما موعود بنیادی‌فر، داور بین‌المللی ایران هم در اتاق وی‌ای‌آر حضور دارد و حسین زیاری نیز او را همراهی خواهد کرد.

میثم حیدری که در مسابقه تدارکاتی روز شنبه و تست دستگاه وی‌ای‌آر در اراک به‌عنوان داور چهارم حضور داشت، داور چهارم دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن است.

حسین زیاری هم که روز شنبه در اراک حضور داشت و کمک داور وی‌ای‌آر بود، در کنار بنیادی‌فر در اتاق وی‌ای‌آر به‌عنوان کمک حضور دارد.

این نخستین استفاده از وی‌ای‌آر در فصل جدید لیگ برتر است و برای اولین بار در فوتبال ایران خواهد بود که در یک مسابقه غیر از دربی، این تکنولوژی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها